לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


They don't walk, they just glide in and out of life (They never die they just go to sleep one day)i

כינוי:  Bloodbuz

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

חחחח


יש לי כל כך הרבה לכתוב ולספר וגם כל כך הרבה כלום. 

יש לי 18 בעוד חמישה ימים ושדון היער שלי חוזר בעוד ארבעה ובעוד שבוע יש בלאק אנג'לס ועילאי יהיה שם גם ואני לא עובדת בכלל חוץ ממחר כי הבוס חם עלינו אבל לא כמו שא' זיין אותי ולא כמו שבא לי לשכב עם 200000 איש ולאכול פטריות עם ג'ובל

הלוואי ולא הייתי עובדת מחר והיום הייתי אוכלת תפוח. או 

 

הזייתיים. פעם שלישית אחשוב שאני גלידה

סתם אל תדאגו אכלתי בשבוע שעבר בשלישי ושבוע שלפניו בשני והיום או בזמן הקרוב לא אעשה כדי לתת לתאים האפורים שלי לסחוט מעצמם את כל הצבע. סתם כיף לי להשוויץ זה גורם לי להיראות מסוכנת. בום

 

(לא התפלפתי. אני גאה בעצמי כל כך על היציבות, אין לכם מושג. כמו הסיגריה שאחרי לגימה אחת יותר מדי מוויסקי, את יודעת שמשהו כאן דפוק אבל שאם תמצאי יציבות תצליחי לנחות לאט. היישר מכוכב ברווז. סתם)

 

 

הבלוג הזה כבר לא מכיר אותי. הגוף שלי הפך לנשי מאוד

 

 

עריכה: פאקינג שיט ידיד שלי התגייס והוא גם דיי שדון הלוואי והוא יצא 

+ יש המון שדונים לאחרונה

נכתב על ידי Bloodbuz , 25/11/2013 13:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טיטאנים


שכבתי עם ע' בשישי בערב לאחר הויכוח\קרב הכי קשה ומדהים שעברתי בתקופה האחרונה. נלחמתי עד השנייה האחרונה, כמו גם הוא, ובסופו של דבר הוא שבר אותי וערער לי את הכל. נעצרנו בקטע הזה בנחלת בנימין, בין המדרחוב לרחוב. התיישבנו על הרצפה וביקשתי ממנו שיחה כדי להתקשר לא' שרשם לי את מספר הטלפון שלו על קרטון פיצה מהעבודה. חייגתי את המספר והוא עצר אותי ושאל אם אני רוצה לבוא לישון, עניתי שכן. היינו מפוחדים למוות עד שהגענו לחדר שלו. אני כל כך שמחה שזה קרה

-

בעבודה קצת התחלתי לתפוס תחת בגלל שהתקרבתי לבוס החדש יותר ואני קצת נגעלת מעצמי וגם דיי מפוחדת אבל יהיה בסדר. אני רק חייבת לזכור מאיפה באתי ולאן אני הולכת (חוזרת) בסופו של דבר. 

-

הנהלת בית הספר מחפשת אותי כמו בולמית אחרי בולמוס שמחפשת משלשלים. הם קבעו פגישה עם אמא שלי מחרתיים והם רוצים לקבוע עוד אחת שתכלול את המנהלת ואותי אבל הם רוצים לעשות את זה בשלישי בבוקר ולי' יש הופעה בשני ולי לא מתאים במיוחד להגיע לפגישה הזו בסטופיד\הנגאובר. אני עוזבת את המקום הזה וזה סופי. השאיפה היא להצליח לגרום להם לתת לי ללמוד רק אמנות. את הבגרויות אני אשלים בסוף השנה הזו. הכל טוב

-

אני גמורה מעייפות כי הייתי ערה 27 שעות עד שהלכתי לישון לפני חמש שעות וקמתי אחרי ארבע. מה קורה פה

 

 

 

נכתב על ידי Bloodbuz , 10/11/2013 15:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כרגע פשוט לא ממש איכפת לי. השאיפות שלי ביממה האחרונה הסתכמו בשינה\עוד סיגריה\עוד בירה וכדומה. מרגישה מרחפת, כל התאים שבמוח שלי רדומים. הלוואי וגרתי בעיר, הלוואי והייתי כרגע בבית של א', באותו מצב של היממה האחרונה רק במשך חודשיים. הלוואי והייתי נטולת פחד. בא לי להיזרק ולהימחק. לא להישפך, להתאדות. לא בא לי שהשדון יחזור אף פעם. זה לא ריקבון, זה לא עסיסי ומצחין כמו ריקבון. זה יותר כמו התייבשות. לצאת מהבית רק כדי ללכת לאכול או לעבודה או לקנות סיגריות. ובבית לבהות בטלוויזיה ולדבר קצת, לעשן עוד ועוד ועוד עד שהגוף קורס ונרדמים. 

הבית שלו יהיה ריק בחודש הקרוב ולי לא איכפת יותר. אין זמן ואין יותר מדי עתיד. הלוואי והעולם הזה יישרף. עד אז אשרוף עוד תאי מוח.

אני מתחילה להתפכח ועולה בתוכי עצבנות ודחף לברוח. מזל שמחר משמרת ערב ומחרתיים בוקר. כרגע זין על לימודים

 

(יש סיבה לריסוק הזה עליה יותר לי לדבר רק בעוד כ-13 יום)

(יש תכלית אבל אין)

 

 

שמעו את זה

 

 

עריכה 00:54 אני יוצאת לחפש תכלית בתא הדואר. אולי ע' שלח לי מכתב (אין מצב). יעשה לי טוב לפגוש אותו ואת אברי G ואת אלון גם אבל אין טלפון.

אני לובשת תחתונים שהן מעין בוקסר מוקטן והן ורודות עם קשקושים שחורים, חזייה שחורה, גופייה לבנה צמודה. שתי טבעות ושתי שרשראות. מבחינתי להישאר ככה תמיד. אין לי כוח ויש לי שיעול מכל העשן שעובר לי בגרון בלי הפסקה. I go slow

נכתב על ידי Bloodbuz , 5/11/2013 00:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBloodbuz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bloodbuz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)