לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life-Your wasted time

מחשבות, רגשות, וכל מה שאני רוצה לומר - XD

כינוי:  keep calm and Read my blog

בת: 22




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2012

אובמה VS רומני


שלום לכל מי שקורא מילים אלו!

 

אני יחסית קטנה, ולכן אני לא כל כך מבינה בכל העסק הזה של הבחירות...

אבל אני מבינה כמה דברים:

א)מתמודדים בארה"ב שני אנשים: אובמה ורומני

ב)המשפחה שלי רוצה שאובמה ינצח

ג)לאף אחד במשפחה שלי אין זכות להצביע, מכיוון שאין לאף אחד מאיתנו דרכון אמריקאי

ד)לנשיא בארה"ב (לא כמו פה, בישראל) יש הרבה כח

 

רואים? אני כן מקשיבה ביום שישי בארוחת ערב!

בכל פעם שאני שואלת את אמא מי היא חושבת שינצח, היא אומרת שהיא לא יודעת,

אבל שהיא מקווה שאובמה.

לי -אישית- אין דעה.

אני חושבת מה שהמשפחה שלי אומרת ויודעת את מה שהם מספרים לי.

אני ממש לא חושבת, שבנאדם שרוצה להצביע לרומני הוא בנאדם רע או משהו.

להפך.

אני חושבת שהדעה של כל אחד צריכה להישמע, בין אם זאת דעת הרוב או המיעוט.

בין אם הוא מאמין בדרך המלחמה או השלום.

בין אם זאת דעה שאף אחד לא חשב עליה, או דעה שהרבה אנשים חושבים.

אני אומרת שצריך להישמע.

במילים.

אפשר להפגין את הדעה שלך, אפשר להחתים אנשים על עצומה...

אבל במילים.

בלי אלימות.

מכירים את הסיסמה "כן לשלום-די לאלימות"?

אז אני אומרת "כן למילים-בלי להגזים"

אוהבים?

 

אני אומרת שתחשבו/תצביעו למי שאתם רוצים.

כל עוד זו באמת דעתכם, רק אם אתם מסכימים עם הבנאדם.

מקווה שנתתי לכם חומר למחשבה,

הילדה הקטנה והלא-כל-כך מבינהקריצה

נכתב על ידי keep calm and Read my blog , 6/11/2012 13:23   בקטגוריות אופטימי, ביקורת, שחרור קיטור  
הקטע משוייך לנושא החם: בחירות בארה"ב - אובמה נבחר
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




194
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeep calm and Read my blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keep calm and Read my blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)