לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life-Your wasted time

מחשבות, רגשות, וכל מה שאני רוצה לומר - XD

כינוי:  keep calm and Read my blog

בת: 22




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

1/2013

לא מרגישה טוב


היוש לכל הילדים, ילדות, נערים ונערות שלפעמים גם חוטפים בית-ספרתוש ולא יכולים ללכת לבית-ספר....

 

דבר ראשון, אני מצטערת שלא כתבתי כבר איזה שבועיים, פשוט לא היה לי על מה...

אז לעניין:

נכון זה קורה לכל אחד שהוא "שוכח" להכין ש.ב (שיעורי בית) ואז הוא פתאום לא מרגיש טוב ולא יכול ללכת לבי"ס?

אז אצלי, אולי לצערי ואולי דווקא לא, זה קרה הפוך...

אני לא מרגישה טוב ולכן אני לא מכינה שיעורים...

וזה לא "לא מרגישה טוב" של חום וכאבים וכאלה. זה "לא מרגישה טוב" של חם לי כל הזמן, גם כשקר, ויש לי כאב ראש תמידי, אבל... בלי חום!

 

אז בשביל כל אחד מכם, שאצלו זה קורה כמו בדרך כלל, ולא בדרך שלי הנה ההוראות לשכנוע הורים שאת/ה לא מרגיש טוב גם אם אין לך חום:

1) כל שעה ורבע בערך, ללכת לאחד ההורים (תשתדלו שזה יהיה אותתה הורה) ולבקש ממנו שימדוד לך חום.

2) להתלונן על כאב בטן/ראש כל כמה זמן.

3) על כל מה שמציעים לך, תגיד שלא מתחשק לך ושזה לא יעזור.

4) לא משנה מה, אל תחייכו בשום מצב - להורים יש נטיה משונה לחשוב שאם אתה מרוצה, אתה מרגיש טוב (וזה מטומטם לאללה)

5)תשתדלו להיראות עייפים, מסמורטטים ובכללי פיחס.

6) כל פעם שישאלו אתכם איך אתם מרגישים, תענו "פיחס", "לא משהו", או "המממ"

7) וזה הכי הכי יעיל - תגידו כל כמה זמן "אני לא מרגיש/ה טוב"

 

ואם זה לא עזר, אז כלום לא יעזור, ואתם תצטרכו ללכת מחר לבי"ס ולהתמודד עם זה שלא הכנתם שיעורים...

חזק ואמץ חברים!!!

בברכת תרגישו "רע" -הכותבת החולה-בלי-חום שלכם, אני

נכתב על ידי keep calm and Read my blog , 18/1/2013 13:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




194
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkeep calm and Read my blog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על keep calm and Read my blog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)