לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הופה גאנגאם סטיילל



כינוי:  I'II be thin!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

יום 1#


אני יודעת שאמרתי שאני יצום, אבל אני פשוט חסרת שליטה ואני בטוחה שאני לא יצליח אז החלטתי לעמוד על 400 קלוריות ליום עד להודעה חדשה. ולאשום מה אני אוכלת. מתחילה דיאטה חדשה,בהצלחה לי:)

מותר לאכול:

מלפפון יחידה בינונית בלי קליפה- 9 קלוריות (אפשר 5 מלפפונים ביום)

אורז- 14 קלוריות לכף (אפשר 3-4 כפות)

ביצה קשה- 88 קלוריות

לחם שיפון קל- 30 קלוריות (2 פרוסות ביום- בתוספת כף חומוס (חומוס-40) 

תפוח כלוף- יחידה קטנה 48 קלוריות, יחידה בינונית 59 קלוריות ( עד 2 ביום!)

גבינה בולגרית 16%- 33 קלוריות לכף( עד 2 כפות בסלט)
תה עם סוכר- 50 קלוריות

טונה- 41 קלוריות לכף

 


10.11


בוקר:  X

ביניים:  X

צהריים:  1.5 תפוחי אדמה מבושלים, אורז 4 כפות, שעועית שתי כפות וטיפה גרגירי חומוס. (153+57+26+15) 

סהכ לצהריים 251:/

בניים:  חביתה מטוגנת עם שתי ביצים, שתי מלפפונים וטונה:(. (295+257+18)

סהכ 571. אוףףףףףףףףףףףף

ערב:  

 

 

סה״כ קלוריות להיום:

נכתב על ידי I'II be thin! , 10/11/2012 10:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'II be thin! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'II be thin! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)