לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הופה גאנגאם סטיילל



כינוי:  I'II be thin!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

סוף העולם אה????


כולנו חיכינו לדעת מה באמת יקרה(למרות שבתכלס, מישהו החשיב את זה כרעיון רציני?),
הייתי בבית ספר כולם חיכו משום מה לשעה 11 ו11 דקות ספרנו 10,9,8,7..... הגענו לאפס והדבר היחיד שהתפוצץ זה הראש שלי, כולם התחילו לצעוק אנחנו חיים ולצחוק וכל מיני אמירות מטופשות, ולרגע חשבתי שהם באמת חשבו שסוף העולם הגיע לקיצו, בסך הכל זה היה נחמד לבזבז שיעור וחצי על דיבורים על זה במקום ללמוד.
אבל יש משהו אחד שאני לא מבינה, באמת בעולם חשבו שזה יקרה והתחילו לבנות בונקרים וצוללות?? מה הם ציפו שיקרה? 
אפילו בני המאיה אמרו שהם מצאו את המשך לוח השנה שלהם, ושזה יהיה יום ממש שמח כמו פתיחה של שנה חדשה בשבילם, 
מה לא עושים בשביל למשוך תיירים אה?....

הרבה זמן לא עידכנתי, אני חושבת שאני אתחיל לכתוב בכל יום מה שאכלתי ומה שעבר עלי ביוםם..
נכתב על ידי I'II be thin! , 22/12/2012 09:55  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף העולם?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'II be thin! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'II be thin! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)