לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הופה גאנגאם סטיילל



כינוי:  I'II be thin!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

אז 2013 אההה...


איך הזמן עובר כל כך מהר אני אפילו לא מספיקה לנשום מהבית ספר וכבר עוד מעט מסתיימת מחצית כבר מסתיים שנה וכבר אני בת 70 עם שמונה חתולים. חחחח טוב לענייננו, אני הולכת ממש להשקיע בלימודים עכשיו כי בנתיים יש לי התנהגות ממש גרועה ואני חייבת לפחות ב׳ מעכשיו- התחנפויות למורים+להכין שיעורים+ דיי באמת להתחיל ללמוד!!! 

הציונים של סבבה יש חלק טובים מאוד ויש חלק גרועים, כל הציונים שלי באנגלית זה 70 ומטה. בסוף אני יעשה שלוש יחידות:( אוף אני חייבת לפחות ארבע באנגלית וחמש במתמטיקה!!! לא מוותרת לעצמי!! אה ואני מתחילה צום ליום ואני ינסה ליומיים, ממש השמנתי אני שוקלת 57!!! עליה של שתי קילו. 

 

בקיצור שנה טובה, מקווה שיותר מהקודמת- מבחינת הכל! לימודים,אהבה,חברים,משפחה.... פשוט שתייה שנה טובה-לי ולכולכם(-:

נכתב על ידי I'II be thin! , 1/1/2013 15:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI'II be thin! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I'II be thin! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)