לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

ומה אם אגיד לך


ומה אם אגיד לך שאני יודעת שאת בדיכאון.



ומה אם אגיד לך שאני כועסת עלייך.



ומה אם אגיד לך שבחרת את התיזמון הכי גרוע בעולם.



ומה אם אגיד לך שעכשיו קשה לי, לא קשור אלייך, ואני צריכה אותך, ואת לא שם.

 


ומה אם אגיד לך שבחרת בדרך הלא נכונה, וכמה שאני מנסה להשמע אופטימית - אין לי שום מושג איך להוציא אותך ממנה.



ומה אם אגיד לך שאת עושה רע רק לעצמך. ולי. ולה.  ולו.



ומה אם אגיד לך שזה קשה, גם לי וגם לה, לראות אותך ככה.



ומה אם אגיד לך שמה שהרבה יותר רע, זה לדעת שאת לא משתפת אותי בזה.



ומה אם אגיד לך שאני רוצה שתביני.



ומה אם אגיד לך שלפני שסיפרת לי, לא ידעתי אם אני בכלל רוצה להיותת חברה שלך.



ומה אם אגיד לך שאני פשוט לא מבינה אותך, למרות שאני רואה עלייך דברים, ופשוט לא אומרת, אני לא יודעת מה את חושבת.



ומה אם אגיד לך שאני לא אומרת לך אותם, כי אני יודעת מה תעני.



ומה אם אגיד לך שאני רק רוצה ממך שתרצי לספר לי, אני לא עודת ללחוץ עלייך.



ומה אם אגיד לך שאני אוהבת אותך.



 



האם אז תעני לי?



 



 



ומה אם אגיד לך, שיש לי כל כך הרב יותר מידי להגיד לך, ואני פשוט לא, כי אני לא יודעת איך להגיד את זה .



 

נכתב על ידי , 19/11/2012 21:40   בקטגוריות סיפרותי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)