לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

כדורים.


האופי שלך הוא כדור.


עגלגל ויפה, מבריק וחלק.


וכדי להגן על הכדור היפיהפה הזה, את עוטפת את עצמך בשכבות.


השכבות הן לא רעות.


את לא צריכה לשנוא אותן.


הן כאן כדי להגן על הכדור היפה והשברירי שלך.


הוא הדבר היחיד שטוב בעולם.


 


השכבות האלה, הן לא קשות.


הן אינן מתקבעות מסביבך.


וכשתרצי, את תוכלי לפשוט אותן מעלייך,


ולהחליפן בשכבות חדשות, טובות יותר.


 


השכבות האלה הן טובות.


הן מגינות עלייך,


כי יש עוד כדורים בחוץ,


וגם הם מכוסים בשכבות.


ולפעמים הכדורים הללו,


יכולים לפגוע בכדורך היפה והטוב.


לשם כך השכבות.


הן מגינות עליו.


 


כשאת ממש תסמכי על מישהו,


או תאהבי אותו,


את תוכלי להפשיל מעלייך את שכבותייך,


ולהראות לו את הכדור.


הכדור הטוב והיפיפה הזה.


והוא, יראה לך את כדורו.


ורק שניכם תדעו על הכדורים אחד של השני.


 


אבל יש שכבות שלא יורדות.


הן שכבות השקרים.


שקרים שסיפרת בשביל להגן על הכדור שלך,


או בכדי להגן על כדורו של מישהו אחר.


אבל המישהו הזה לא יודע מה עשית.


ועד כמה שהוא יודע, הוא עדיין רואה את הכדור שלך בשלמותו.


 


והוא יראה לך את הכדור שלו,


ויספר לך מה קרה לו, ולמה הוא כל כך שבור.


ואת תספרי לו עד כמה את מופתעת.


ותהי מזועזעת ממה שקרה לו.


למרות שאת לא עשית את מה ששבר אותו,


את ידעת שזה יקרה, ולא אמרת.


וביינתים, הכדור שלך יתעטף בשכבה השקר הראשונה שלו.


מזל טוב? לא.


וכדי להגן על כדורו של מי שחשוב לך,


את לעולם לא תוכלי להוריד את השכבה הזו.


 


כששכבת השקר עוד צעירה,


את עוד יכולה לפשוט אותה,


היא עוד רכה.


אם תפשטי אותה כעת,


היא תגרום לסדק צר בכדורו של האיש השני,


אבל הסדק הזה יהיה מספיק בשביל שהקשר ביניכם יעלם לתמיד.


וזה יגרום לכדור שלך להשבר לרסיסים.


אבל כל רגע שעובר, השכבה תתהדק.


 


את תמיד תוכלי להוריד אותה,


אבל לעולם לא תעשי זאת.


כי כמה שהשכבה תתהדק,


ככה יהיה גודל הסדק שהיא תיצור אצל הכדור של השני.


 


ובדיוק ככה,


האדם החשוב לך ביותר,


לעולם לא יוכל לראות את הכדור שלך בשלמותו.


 


אני ניסיתי להבין מה קרה לכדור שלך,


בשבוע אחד בו הסתרת אותו ממני,


וכך בעקיפין, למרות שלא אני עשיתי את זה,


ציפיתי את עצמי בשכבת השקר הראשונה שלי.


ואני שונאת את השכבה הזו.


אבל אני לעולם לא יוכל להוריד אותה.


כי זה יגרום לכדור שלך להתנפץ לרסיסים,


ובעקבות זה, גם לשלי.


סליחה.


אבל אני אוהבת את הכדור היפיפה שלך.

נכתב על ידי , 23/11/2012 17:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)