לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

שמיים הם לא וורודים


גן - חובה.

אני בת 5.

דף.

טוש וורוד.

 

אני יושבת ומציירת...

אני ממש אוהבת לצייר.

אני מציירת תמונה של בית לבן,

דשא ירוק, גג אדום, שמש צהובה ומחייכת.

 

תמונה רגילה של ילדה בגן נכון?

 

אה כה שחכתי להוסיף משהו.

השמיים הם בוורוד.

 

אני אוהבת את הציור שלי, הוא הכי יפה בעולם.

 

ואז מתקרבת גננת.

יש מבט זועף על פניה.

מה עשיתי?

עשיתי משהו רע?

 

 

"מה את ציירת פה?"

היא שואלת אותי.

אני רגועה,

היא בסך הכל רוצה לראות את הציור היפה שלי...

 

אני מציגה לה אותו בגאווה.

אני רואה את המבט על פניה...

ואני פשוט לא מבינה מה היא רוצה.

 

"מה זה פה חמודה?"

"זה השמיים!"

אני עונה בחיוך.

 

"ובאיזה צבע השמיים?"

"כחול!"

אני עונה.

גאה בזה שאני יודעת את התשובה.

 

"אז למה ציירת אותם בוורוד?" 

היא שואלת אותי בכעס.

עשיתי משהו רע?

בסך הכל רציתי שהשמיים יהיו בוורוד!

 

"שמיים הם לא בוורוד!

שמיים הם לא וורודים!"

היא צועקת. 

אני עצובה, כמעט על סף בכי,

אבל אני מהנהנת ומציירת את הציור מחדש,

והפעם - אין שמיים כלל.

 

לא בוורוד ולא בכחול.

כי בציור שלי - 

הצבעים יהיו שלי.

 

אני כבר לא בגן חובה,

והגננת האימתנית,

כבר לא אומרת לי מה לצייר ומה לא....

 

ואחד הדברים שאני הכי אוהבת לצייר הוא שקיעות.

למה?

כי רק אז, רק רק אז - 

השמיים באמת בוורוד.

נכתב על ידי , 29/11/2012 20:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)