לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

הילדה שבמראה


מביטה במראה.

תלתלים ששתנים,

עיינים כחולות,

שפתיים ורדורדות.

 

אני רואה מישהי חמודה.

היא נראית שמחה.

היא נראית רגועה.

היא נראת מבינה.

 

היא יודעת מה עובר עליי.

והיא עדיין מחייכת.

 

איך את יכולה לחייך?

אני רוצה לשאול אותה...

אבל אני יודעת מה היא תאמר...

 

היא תאמר לי, שהחיים שלי מצויינים...

ושהיא אוהבת אותי.

 

ואני יאמר לה "אני אוהבת אותך גם."

ואנחנו נחייך אחת לשנייה את אותו חיוך....

ונאמר, באותו זמן - "אני אוהבת את עצמי"

 

אולי החברה נותנת לי את כל הסיבות שבעולם,

ועד כמה שאני שונאת את עצמי החיצונית,

אני לעולם לא אפסיק, להביט מידי פעם במראה,

להסכל על כל הדברים בעצמי שאני באמת אוהבת.

 

ולאמר בקול מלא ביטחון - "אני אוהבת את עצמי"

 

ואני לא אומרת את זה בשבילי,

אני אומרת את זה לילדה שבמראה,

כי כל פעם שאני אומרת את זה - 

אני רואה איך היא פתאום מחייכת.

 

 

נכתב על ידי , 30/11/2012 13:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)