לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

עולם יקר שלי - אתה מוזמן ללכת להזדיין.


עולם...

 

 

אני שונאת אותך.

 

 

אבל באמת. כאילו מה הקטע שלך?

"איך נדפוק אותה היום? אה הנה רעיון! אולי נגרום לה לקרוא בלוג של מישהו, להתמכר למה שהוא כותב, לרצות לדבר איתו - ושהוא גם ירצה לדדבר איתה, ואז נגרום לה לגלות שהוא הילד שכמעט הרס לחברה הכי טובה שלה את החיים! רעיון נהדר!!!"

 

(זה מה שאתה אמרת עולם. אוף איתך.)

 

אבל באמת.

כאילו מילא כל זה, ושעכשיו אני ממש רוצה לדבר איתו אבל לא יכולה, כי מספיק דיברתי עם האקס חברה הכי טובה שלה ש"הרסה לה את החיים" מאחורי הגב, נגרום לה לגלות את זה, ושיהיה משבר אמון בינינו.

 

אבל מעבר להכל, אחרי ששלחתי לו מייל על עד כמה אני רוצה לדבר איתו - אבל לא יכולה... הוא הגיב על זה שהוא מבין! ושהוא פשוט מזדהה עם מה שאני כותבת, ושממש צועקים עליו כי הוא פשוט יושב מול המחשב וקורא את הבלוג שלי...

 

עולם - תזדיין.

 


אווווף עולם למה אתה עושה שתהיה לי משיכה מוזרה לדבר עם אנשים שעשו לחברה שלי רע, למה תגיד לי? 

 

 

ועכשיו גם הייתה לך עוד מחשבה נחמדה...

"בואו נעשה, שגם כל זה יקרה בזמן שיש לה את הפרפר המזדיין הזה על היד המורבנת שלה, ויהיה אסור לה לחרוט כדי להוציא את העצבים והכאב והסבל... להרוס לה את החיים זה כזה כיף!!!!"


טוב אז מי שאני מדברת עליו - אתה יודע שאני מדברת עלייך וכנראה שאתה קורא את זה כי אמרת שאתה קורא את הבלוג שלי - 

רק שתדע שאני הייתי הכי רוצה בעולם לדבר איתך, וכל הקקי המעצבן הזה אבל אני לא יכולה כי גם ככה וזה וכל זה ושתזדיין ההיסטוריה הבת זונה שלך עם אלה...

אז רק שתדע שממש רציתי להכיר אותך,

אה כה ושעדיין אני איפשהו ממש שונאת אותך (איזה כיף היה לקלל אותך לפני כמה חודשים עם עדי ) על מה שעשית לאלה...

אה כה ושזאת ממש לא אשמתי זאת אשמת העולם...


אז עולם יקר שלי -  אתה מוזמן ללכת להזדיין...

 

 

נכתב על ידי , 30/12/2012 18:24  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)