לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

כמה שהייתי רוצה להיות פרפר


אז מישהו שאל אותי אם הפרפר שנמצא בבלוג שלי בכל מקום קשור לפרוייקט פרפר, וזאת שאלה עם תשובה מסובכת, אז עשיתי על זה פוסט...

 

כל משפט, פתגם, שם של סרט וספר עם המילה "פרפר" גורמת לי לחשוב על זה.

 

טוב אז נתחיל בזה שזה קשור, מן הסתם. מזה כל השמות וכל השיט הזה. אלב הקטע שזה לא לגמרי.

אז כשאמרתי לה שאני חורטת, היא הבטיחה לי שהיא לא תספר לאף אחד, כי עשו לה את זה, ולא משנה כמה היא צריכה לספר את זה, היא לא תצליח. היא בכתה יותר ממני, והחלטתי שאני ינסה להפסיק. בשבילה. כדי שהיא לא תצתרך לשמור סוד שהיא פוגעת בי אם היא שומרת אותו.

 

החלטתי שאני יפנה לפרוייקט פרפר. אני יתחיל מזה שאני יספר לכם שהעמדה שלי היא נגד כל הקבוצות האלה של ילדות כמו "אל תפגעו בעצמכן :(((((" או "פרוייקט פרפר", אבל לזה מגיע פוסט משל עצמו. 

 

פרוייקט פרפר לא עזר לי. זה נכון, הרבה זמן לא חרטתי, אבל זה בכלל לא קשור לפרוייקט פרפר. בזמן שהייתי בפרוייקט פרפר חרטתי, ואחרי שעזבתי אותו, עם הזמן הפסקתי. אבל הפרפר לא מסמן בשבילי את הפרוייקט. הוא מסמן בשבילי כל כך הרבה דברים אחרים.

 

הוא מסמן בשבילי את ההבטחה שלי. הוא מסמן בשבילי נאמנות. דבקות במטרה. תקווה שיהיה טוב יותר והכל יעבור. הוא מסמן בשבילי את עצמי בזמן רע יותר. הוא מסמן בשבילי משהו שאני לא יכולה להסביר. 

 

הייתי אומרת שהוא מסמן בשבילי את עצמי, אבל זה לא נכון. וזאת בדיוק הסיבה שהשם שלי הוא "פרפרית מזוייפת". אולי אני מתיימרת להיות הפרפר הזה. הייתי רוצה מאד להיות הפרפר הזה, אבל אני סתם מעמידת פנים. אני שונה ומיוחדת. אני לא טובה. אני לא טובה מספיק. אני לא פרפר. אני סתם חיקוי. חיקוי זול. 

 

נכתב על ידי , 19/2/2013 15:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,124
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)