לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי מטרה, פשוט עד שיהיה לי כח להגשים אותה, אני אשכב על הגב, ואחלום.


לפעמים אני ככה ולפעמים ככה, אבל כשאני לא ככה או ככה, לפעמים אני מצליחה לכתוב משהו טוב. לפעמים.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

מצב המדינה הולך לעזאזל


מצב המדינה הולך לעזאזל
גוף השלטון בעם מזלזל
בשנה של בחירות לא שוכח להלל
את עצמו, ואת כל מה שהוא עולל.
ונשבר כבר הזין, אפילו למוהל!
אבל מה אכפת למוהל?
הוא צוהל!
עם קצת אמונה באל,
הקלות מס הוא מקבל.
במחאות צדק חברתי, האזרח הפשוט משתולל,
ובזמן שביבי משתין עליו בקשת, הוא מקלל,
איך היום עם הערק, אפילו בברים אי אפשר להתהולל!
ובינו לבין עצמו מתאמלל,
וממלמל,
"רציתי גזע על הכתף,
קיבלתי בתחת מקל..."
אז אל תשב ותשתוק, לעזאזל!
צא לרחוב, אל תשב על הגדר בצל!
איך אפשר לשבת כשהשלטון בעם מתעלל?
איך אפשר לדאוג  למשפחה, כשמישהו את קיצבאות הילדים מבטל?
ואם את כל רכושך, הבנק עיקל,
ושום דבר כבר לא מקל,
בפעמון הדלת, אל תצלצל,
כי אחי, אין לך בית, מה אתה מבלבל?
ואני לא בבית, אני יושבת מעל המעיין, על התל,
מקווה שכשאגדל,
המצב יהיה כבר פחות מאמלל,
ומאכפתיות המדינה לא אצטרך להיגעל,
ואם יש אל,
תעשה שכשאהיה גדולה,
המצב יהיה טוב יותר,
לעזאזל!
נכתב על ידי , 21/7/2013 16:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,113
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפו· הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פו· הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)