לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fast food



כינוי:  Sleepwalking

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

שיהיה.


נמאס לי מהמחשבות האלה.

אני מורעבת...

כבר יומיים שלא אכלתי כי אני לא איתו בינתיים

אני מתכננת לא לאכול עד יום שישי שאני יהיה איתו שוב...

אני בטח אשקר לו,ואז הוא יוצא את זה ממני איכשהו

יהיה לנו ריב על ההפרעות האכילה שלי,

אני רק פוחדת שיימאס לו כבר ממני והוא ירצה להיפרד.

ביום ראשון אכלתי,ואכלתי כמו בהמה כל הלילה

אני לא הקאתי ואני לא מתחרטת עלזה אני מרגישה שהתחזקתי אבל...

אני כלכך רוצה לחזור לזה.

אני אוהבת להראות חולה.

אני מרגישה כלכך יפה וכל כך טוב עם עצמי שאומרים לי שאני חיוורת או משו כזה

לא אכפת לי אם זה מגעיל,אני אוהבת להיראות מתה...

רועדות לי כל הידיים,ישלי סחרחורת,אני עייפה ועצבנית 

אני רוצה לבעוט את כולם ממני ולחיות בשקט בחדר שלי בלי אף אחד,

לא רוצה את הבית ספר 

לא רוצה חברים

לא רוצה לצאת מהמיטה בכלל

אני לא רוצה פסיכיאטר מזדיין רק המחשבה שעוד כמה ימים ישלי פגישה איתו עושה לי בחילה.

הוו, עכשיו אני גם לא אצליח לישון עוד לילה שלם מרוב מחשבות על אוכל..

 

נכתב על ידי Sleepwalking , 16/10/2012 22:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSleepwalking אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sleepwalking ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)