לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fast food



כינוי:  Sleepwalking

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

בהיהיהייי


כוסאמק אני כל כך לא יציבה אין דברים כאלההההה
היומיים האלה היו נוראים .
הוא בקושי התקשר,נכנסתי לדיכאון מטורף,הבולמוסים ממשיכים 
עכשיו הבולמוסים כל יום בערך
אבל זה בסדר כי אני לא מקיאה או משהו אז הוא די שמח <:
אתמול הייתה לי הזדמנות לשתות
אבל לא,הייתי צריכה לחזור הביתה מוקדם
כל הבוקר בכיתי בלי הפסקה בגלל חלום רע 
החלומות האלה..הוו...חלמתי היום שוב אותו חלום שהוא בוגד בי.
הפעם הוא חימם לה פיצה במיקרו שלי והיה שמח שהיא שמנה ואוכלת.
חחחחחחח זה פשוט מזעזע שזאת הסיבה
אה,וגם בכיתי איזה שעתיים בלילה ..
עכשיו העיניים שלי אדומות ועוד איזה שעה אני הולכת אליו
כנ/חקכחגכנ/חגנכקככננ אני מתגעגעת אליו.
אתמול נכנסתי להיי ששמעתי את השיר שיש לו בצלצול באיזה מקום
אני שונאת את השיר הזה אבל לא הפסקתי לשיר אותו כמו מפגרת.
שאני בהיי אני יכולה לעשות הכל..
רציתי לקפוץ מהאוטו וצעקתי על איזה מישהו מהחלון ולא הפסקתי לשיר ולצעוק...
זה לקח לחיים לעולם לא להתחיל לקחת כדורים פסיכיאטריים ולהפסיק אותם בבום
נדפק לי כל המוח אוף.
אני הולכת לעשות מחליק או משהו ..
נכתב על ידי Sleepwalking , 19/10/2012 18:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSleepwalking אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sleepwalking ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)