לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life, and between


ALIENS.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

מכתב התאבדות אופציונלי


אני מקווה שאני אשתמש בזה בעתיד.
העתיד הקרוב.
שבו אני אמות.
בצורה כלשהי.
ואז אני גם אגלה שצדקתי כל הזמן,
ובאמת אין אלוהים.
ואז אני אשכב לי שם
מתחת לאדמה
עם כל העצמות של האנשים שהכרתי
ועכשיו אני הולך להכיר שוב.
אז למה אני אעשה את זה בעצם?
בגלל שהחיים שלי הם בור גדול של ייאוש.
בגלל שעד שיש רגע אחד של שמחה,
רגע של עצב מכסה אותו. 
במהירות, מהירות גדולה אפילו.
בגלל שהיד שלי יכולה להתכסות ברגע בחתכים
ולמה?
כי אני מטומטם. ובגלל זה אני אעשה את זה.
כי אני מתמודד עם החיים שלי כבר 15 שנה,
ודי כבר, נמאס לי מזה.
ולמה אני לא עושה את זה עכשיו בעצם?
כי יש ילדה.
ויש אצלי עוד שביב קטן של תקווה שהילדה הזאת תהיה שלי מתישהו.
ברור שאז אני מתעורר מהחלום, והיא אוהבת אותי ״בצורה אחרת״.
אבל הילדה הזאת, שאולי בפעם הראשונה בחיים שלי, גורמת לי להרגיש
שאני באמת חשוב למישהו.
ואני אוהב את הילדה הזאת.
כמו שאהבתי הרבה ילדות אחרות...
אבל הילדה הזאת? לילדה הזאת אני באמת חשוב.
ובשבילה אני נשאר חיי עכשיו.
רק בשבילה. 
נכתב על ידי , 1/11/2012 18:25  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 26

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לemptychild אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על emptychild ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)