לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסרט שלי עדיין לא נגמר


שחור? לבן? לא תודה. אני בוחרת באפור

Avatarכינוי:  ofel



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

זה חתך אותי כמו סכין


 החיוך היה מתוח על פניה
אף פעם אי היה אפשר לראות שהיא עצובה
שהיא בוכה
תמיד היה נראה שהכל אצלה בסדר
אף אחד לא הצליח להגיע לנשמה שלה
אף אחד לא העלה בדעתו שגם לה יש רגשות
אחרי הכל, אף אחד לא התעניין בה
ריחמתי עליה
מאוד
ניסיתי לעזור לה
היא הייתה דמות כל כך מיוחדת
אבל גם כל כך ריקה מבפנים
היא הייתה מרוקנת
שבורה, פגועה, כועסת
זרקו אותה לצד
גרמו לה לאבד כל מה שאי פעם היה לה חשוב
היא לא הצליחה להתפרק ליד אף אחד
לא היה לה אדם להניח עליו את הראש ולבכות
ועד שחשבה שמצאה אחד כזה -
איבדה אותו
החיים שלה על כף המוזניים
היא מהססת אם להתאבד
מאוד קשה לה
היא רבה עם כל העולם
היא רבה עם החברות שלה כל יום
היא מרגישה חנוקה בתוך בועה של בדידות
היא כועסת
מנסה למצוא את הרגעים היפים בחיים
מחפשת מישהו לספר לו את האמת, בלי לשקר
מקום להיות בו כנה ואמיתית
היא...על מי אני עובדת. זאת אני 

נכתב על ידי ofel , 21/11/2012 19:31   בקטגוריות ההתמודדות שלי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




303
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לofel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ofel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)