לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Even the darkest night will end and the sun will rise

Avatarכינוי: 

מין: זכר

Skype:  israeli.anonymous 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

מהרהוריו של תימני מעורער #314


הכיצד זה ייתכן, שעוד לא יצא לי להזדיין? הרי לפי דעתי אני כה טוב, מצחיק, שנון וחכם - אין שום סיבה הגיונית מדוע הינני בתול כה מסכן. או שמא, הייתכן כי קיימת סבירות בינונית שהמצב כך מפאת היותי פוץ כה גדול שלא נראה אף מימיו של אויילר האגדי?

 

הוהו, בכותרת יש התייחסות למושג ידוע במתמטיקה, אך מכיוון שאתם בורים ואני כה עילאי, אני היחידי שמבין אותו.

נכתב על ידי , 7/8/2013 18:45   בקטגוריות הומור  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Smash Studio בפוסט תמונות ! ב-12/8/2013 00:31




97,203
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוקרטס א.ב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוקרטס א.ב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)