לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Even the darkest night will end and the sun will rise

Avatarכינוי: 

מין: זכר

Skype:  israeli.anonymous 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2014

ומה יקרה כשתגדל?


הרבה פעמים כשאני מספר עליך לאחרים, כהרגלי בהתלהבות ובהערצה, צצה השאלה "אבל מה יקרה כשיגדל?". חשבתי על זה הרבה פעמים, והתשובה שלי די פשוטה: אני לא יודע.

הדבר הראשון שמכוונים אליו בשאלה הוא מה יקרה כשיתחילו לצמוח לך זיפים, הקול שלך יהיה עבה יותר, שיערות יופיעו על גופך. אני יודע שמאפיינים בוגרים דוחים אותי, וכל פעם שאני מבחין בשיערות הקטנות על רגליך אני קצת נבהל. כבר עכשיו, כשאתה עוד רגע בן 16, יש סימנים של בגרות, ועדיין, אני חושב שאתה יפה כל כך. אני בטוח, ומאוד הייתי רוצה ומקווה, שגם עוד 10 שנים תהיה כה יפה.

בכל זאת, אם יש משהו שמשמח אותי, זה שאתה מתפתח לאט מהרגיל, כך שאני מאמין שיש עוד זמן... אבל שוב, כשיגיע הזמן הזה ואכן תעבור שינוי, אני לא יודע איך אני בדיוק אגיב וארגיש. אני יכול לשער שהמראה לא ימצא חן בעיניי, אך אני מאמין גם שהאהבה שלי אליך כה גדולה שזה לא ישנה לי. נקשרתי אליך כה עמוק שיידרש משהו רציני מאוד כדי להוציא אותי מזה.

אמרתי את זה במספר הזדמנויות שכל עוד זה תלוי בי, אני לא אוותר על הקשר איתך. אני יודע שהיום אני מאושר, הרבה מזה בזכותך, וכל עוד זה יימשך, אין שום טעם שאפסיק. ואם יגיע היום ואכן האהבה תדעך מפני שגדלת, יגיע היום בו הקשר הזה יסב לי פחות אושר, זה אולי יקל עליי, יאפשר לי להרפות אחרי זמן כה רב שאני לא מצליח להניח...

 

למה אני תמיד כותב פוסטים עליך בגוף שני?




נכתב על ידי , 17/2/2014 22:56   בקטגוריות מחשבות ותהיות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הפיקאסו של המוות ב-29/8/2014 23:29




97,203
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , האופטימיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסוקרטס א.ב. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סוקרטס א.ב. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)