לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שתיקה רועמת



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

לפני כשנתיים, כתבתי את המכתב הבא לאמי. בשנה האחרונה המצב בבית החמיר והיה קשה יותר מהמצב המתואר כאן.


נמאס לי. באמת שנמאס לי.
את עושה לי איזה משהו בלב שגם אם תצטערי עליו עוד 30 שנה אני לא אשכח. זה לא כמו שאת מתלוננת שאני לא זוכרת הצגות מגיל 3, מה שקורה מדי יום במשך שנים נשאר בזיכרון וגם בלב. כל פעם שזה קורה יש רק 2 תגובות עיקריות:
- או שאת ממשיכה לקלל אותי בצרחות ומבקשת להתאבד,
- או שאת בוכה ומרחמת עליי כביכול, מה שלא עוזר לאחר שלמחרת כל זה חוזר חלילה.
אז ממש לא אכפת לי איך את מגיבה לזה, כל מה שתעשי רק יזיק לי. כי בזה את מומחית.
נותנת כסף- נכון. חוגים- נכון. מסיעה- נכון ומאכילה.
אך כל זה לא עוזר אם את לא אפילו רק אימא ולא מתנהגת אליי כמו בנאדם אלא כמו בהמת חסרת נשמה כלפיי. מה כבר עשיתי לך אפשר לשאול ?
מדוע כל יום את נושאת דברי תלונה על כך שנולדתי, על לידתי ? עני אר לעצמך כי אותי התשובה כבר לא מעניינת. לא מגיע לך שום דין וחשבון על שעובר עליי. אם את רוצה לדעת מה עובר בחיי תצטרכי להתנהג אליי קודם כמו בנאדם, וזה לא אומר לחבק או לנשק, מבחינתי מספיק שלא יהיה בינינו דו-שיח. זה ישפר את חיי מאשר ההשפלות, המבטים העוינים, העלבות והקללות שהנך מייחסת לי על לא עוול בכפי, מהשנאה.
קשה לי לקרוא ליצור שכל כך מתאבל על היותי – אימא.
שלך או לא שלך.
נכתב על ידי , 3/12/2012 16:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




3,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~VENUS~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~VENUS~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)