לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שתיקה רועמת



Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  




הוסף מסר

2/2013

ציורים מושקעים של תמונות מהמעטפה !


עברו כבר שלושה חודשים בערך מאז שאיני גרה אצל אימא. המחשבות הרבות, הגעגועים מדי פעם ובעיקר ההיזכרות בעבר גרמו לי לפתוח שוב את מעטפת התמונות שלקחתי מהבית של אימא בפעם האחרונה שהייתי אצלה, כשרציתי שיהיה לי זיכרון גם כשאנחנו בנתק מוחלט. לקחתי את המעטפה שהיה נראה לי שיש בה הרבה תמונות, כאשר אין לי מושג אילו תמונות יש בתוכה. (עוד מהתקופה שאימא פיתחה המון תמונות ממצלמת הפילם.)

בעקבות ציור שציירתי בעבר, כאשר דפדפתי בתמונות, מיד עלה בי הרעיון להנציח אותן בציורים, ובזמן שאני מציירת להקדיש לאימא עוד כמה מחשבות, חיוביות הפעם, ואהבה שלא הענקתי לה הרבה זמן. 
בכל פעם בחרתי תמונה אחת מהמעטפה שנגעה בליבי, לרוב תמונות שכלל לא הכרתי, אך עכשיו הן נראות לי כבר נורא מוכרות.

ציירתי כל תמונה בגודל המקורי של התמונה (10X15), בטושים, עם מסגרת.

התמונות שהכי התרגשתי מהן היו אלה עם אימא, ובחרתי לצייר כמעט את כל התמונות מהמעטפה שהופעתי בהן עם אימא. כשציירתי הבטתי המון זמן במבטים של אימא, והם נורא ריגשו אותו, הזכירו לי את העבר, זמנים אחרים, אני מרגישה שזה בנאדם אחר, כאילו אישה אחרת השתלטה על אימא עם הזמן. הלוואי שיכולתי להראות לכם את המבטים האלה, (אך מפני שאני דומה לאימא שלי מאוד אני לא יכולה כי אני עלולה להזדהות.) מבטים אוהבים, דואגים, שמראים כמה אני חשובה לה. המבטים הללו גם מזכירים לי גם שיחה אחת עם אימא שנתנה לי המון תקווה, אך גם זו התנפצה אחרי כמה שיחות אחרות. (מאוד קצרות.)

ציירתי את התמונות כמו זכרונות, בטושים – כמו אלה שציירתי איתם מהיותי קטנה, בצורת התמונות, כמו אלה שאימא פיתחה המון בחנות הצילום הקבועה, והשארתי הרבה חללים לבנים כמו הזיכרון שלי: גם, מפני שהייתי קטנה וגם - כי הזמן עבר והדברים השתנו. נורא נהניתי ויצרתי סדרה, שאני מקווה שתגדל אפילו עוד.

 

נ.ב. זה הפוסט הראשון שלי שהוא לא רק עם כתיבה והשקעתי בו המון!

 

1- אני קטנה, הרגליים מאחורה (כנראה של אימא), הזכירו לי מלאך...

הרגליים של אימא מאחור (אני חושבת) הזכירו לי קצת מלאך...
2- החתונה של הוריי, לא ציירתי את הפנים כי הזיכרון הזה הוא רק בתודעה שלי - לא הייתי שם (האמת שהייתי בבטן)
לא ציירתי את הפנים מפני שהחתונה של הוריי הם כלל לא זיכרון שלי, אלא אירוע שאני מכירה מתוך תמונות
3- אימא לקחה אותי להרבה טיולים
אימא לקחה אותי להרבה טיולים
4- מעניין מה עבר על האישה שישבה מאחור

5- כנראה שאימא הלכה עם הרבה קטיפה בתקופה הזו.

6- טיול ברכבת, זה נורא מוזר לראות כמה מקום אני תופסת על המושב לעומת עכשיו... ומעניין אותי לדעת מי צילם את התמונה ואיפה הוא ישב, כנראה ברביעייה ליד.
מעניין אותי מי צילם את התמונה הזו ואיפה הוא ישב
7- בפורים 2002 (בגיל 5) התחפשתי לשלגיה (שנה לפני שהתחלתי עם התחפושות המקוריות..)פורים בגיל 4, התחפשתי לשלגיה

נכתב על ידי , 23/2/2013 21:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




3,093
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , המתמודדים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~VENUS~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~VENUS~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)