לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2013

יותר טוב כלום מכמעט


אתה אומר שאתה אוהב .. אבל לא עושה אם זה כלום .. 

אתה אומר שהתגעגעת .. אבל כבר לא ..

אתה אומר שאתה שם בשבילי .. ואני כבר ממזמן אבודה לבד .. 

אין מי שיחבק כשאני עצובה .. אין מי שיתגאה בי לפחות על הציונים .. 

יש רק מי שישנא אותי .. מי שיתרחק ממני .. מי שישאיר אותי לבד .. 

אני רוצה לשכוח .. רוצה לשנות את העבר .. להתעלם מהכל 

אבל לא מפסיקה לבכות .. כי אתה לא שלי .. 

עוד מעט תגיד את כל המילים האלו למישי אחרת .. 

מישי שאתה תאהב יותר משאהבת אותי ..

וכמו תמיד אני אשאר לבד 

בוכה .. כמו תמיד , כי מה עוד אני יכולה לעשות ?

אני לבד מכל בחינה , אהבה , משפחה , חברים 

רוצה להעלם . למות . רק כדיי לא לסבול יותר ..

כי מה זה שווה כשאין כלום להאחז בו ..

נכתב על ידי ! Delilah , 11/3/2013 20:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  ! Delilah

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל! Delilah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ! Delilah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)