לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סגור. חתום.


ואף על פי שזה הצליח רק בעבר, זה לא אומר שלא אצליח שוב..

Avatarכינוי:  סגור.חתום.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2012

rrun as fast as you can


הרגע הזה שאת מבריזה מלימודים, למרות שיש לך פרוייקט גמר להגיש בעוד שבועיים כי

את רוצה לחזור הביתה ולרוץ את הנשמה החוצה.

 

אבל לפתע משום מקום אחותך מופיעה בבית ואת נתקעת בלי כלום ושומדבר.

לא לימודים ולא ריצה.

 

עלובהההההההההההההההההההההההההההההההההההה

 

עריכה:

נעליים בשקית. גופייה ומכנס. זורקים מהחלון ויוצאים לדרך.

אני ארוץ היום. 

 

 

 

אני ארוץ עד שהריאות שלי יעלו באש.

נכתב על ידי סגור.חתום. , 31/12/2012 13:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מספיק.


אני רוצה לצעוק. לפרק.

לריב.

לא להסכים איתך ואיתך ואיתך.

רוצה לישון כל היום, לאחר, לא לבוא, לאכזב את כולם, לא לעמוד בציפיות.

אני רוצה להכאיב, לפצוע, לצעוק מה את מתערבת בכלל??

רוצה לנתק את הטלפון, לנסוע לעיר אחרת, להעלם, שלא יראו אותי, לא כאן ולא בשום מקום אחר.

אני רוצה לקום בבוקר רזה יותר.

שלא יהיה לי תחת ענק.

ולא בטן.

לא רגליים.

לא כלום.

אני רוצה להיות מסוגלת לקום באמצע בלי לפחד שעכשיו כולם יראו כמה אני שמנה.

אני רוצה לנסוע באוטובוס בלי לבדוק אם מכל הנשים שעל האוטובוס אני הכי שמנה.

אני רוצה למות ואני רוצה לחיות.

ואני רוצה כלום והכל ביחד.

אני רוצה לאכול בלי להרגיש אשמה, וגם לא לאכול בלי להרגיש אשמה

כל הזמן אשמה.

 

אני רוצה להפסיק לחשוב!!!

להפסיק לרצות, ולהפסיק לרצות אחרים.

אני רוצה להפסיק להרגיש לבד.

ולהפסיק לרצות להיות עם אחרים.

 

אני רוצה להפסיק להיות מעמסה.

ועצובה.

וכואבת. 

 

אני רוצה שזה יפסיק.




נכתב על ידי סגור.חתום. , 28/12/2012 18:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כל כך מצטערת.
אני ניסיתי.

עטופה בשלושה שמיכות, ושק ענקי רק כדי שלא ישימו לב לגודל שלי.

אני ענקית.

מנסה להסתתר מתחת לבגדים, אבל יודע איפשהו שזה לא באמת יעזור..
אני כלום. וככה אשאר, כי אין לי את הכוח לשנות את זה.

חברה מאושפזת, עם זונדה באף והדבר הראשון שעולה לי לראש זה למה זאת לא אני..

 

אני עלובה.

נכתב על ידי סגור.חתום. , 26/12/2012 20:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסגור.חתום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סגור.חתום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)