לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"לכאורה, האוויר עוד רגוע לכאורה, שום דבר לא יקרה מה טווה ביניהם געגוע הן זו יד המקרה. לכאורה עוד אפשר גם אחרת לכאורה בידיהם הגלגל אך קשורים הם בברית לא מותרת בנשיקת הגורל." (ברית לא מותרת/אסתר שמיר)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

killing me softly


אין משפט שמתאר יותר טוב את מה שהוא עושה לי. בעדינות אין סופית, ברכות.

ההכלה שלו הדרך שלו להגיע אלי בכל מיני רגעים ממיסה אותי לגמרי. ולא התראנו כל כך הרבה זמן,
כל כך קרוב וכל כך רחוק שזה משגע את הנשמה.

את הספר שהוא קורא הוא קנה לי מתנה... מסיבות מובנות לא יכולתי לקחת אותו הביתה כי אז היו מתחילות לעלות שאלות.

והנה הוא מצא דרך מדהימה להעביר אלי בדיוק את מה שהוא רצה ובשעה כזאת בבוקר כשפתחתי את הבלוג וקראתי, תסלחו לי אבל הדבר הראשון שעבר לי בראש היה שזו פשוט התעללות... כן, גם חייכתי כמובן, איך אפשר שלא... חייכתי כי ההתעללות באה מתוך מחשבה על שנינו בסיטואציה דומה..

הוא לא יוצא לי מהראש. והזמן האחרון היה פשוט זוועתי בשבילנו. עד כדי כך שלא יכולנו אפילו לדבר בצורה נורמלית בטלפון,

שההתכתבויות שלנו היו חפוזות מילה פה, משפט שם, דבר שגרם לנו לחשוב ולהרגיש שאולי אולי הלכנו לאיבוד בדרך.

אבל לא... הנה אנחנו כאן, אני קוראת אותו הוא קורא אותי...

ועד כמה שזה בלתי אפשרי,

זה אפשרי...

נכתב על ידי Impossible love , 11/2/2013 08:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImpossible love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Impossible love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)