לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"לכאורה, האוויר עוד רגוע לכאורה, שום דבר לא יקרה מה טווה ביניהם געגוע הן זו יד המקרה. לכאורה עוד אפשר גם אחרת לכאורה בידיהם הגלגל אך קשורים הם בברית לא מותרת בנשיקת הגורל." (ברית לא מותרת/אסתר שמיר)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2013

הוא - מבולבל


כבר כמה ימים טובים שאני מרגיש שמהו לא זורם לך טוב אהובה שלי וזה הורג אותי שתדעי לך
אני מסתובב חסר שקט כמו אריה בכלוב, כי אני לא יכול לבוא ולעזור לך לצאת מהשבלוליות שלך, אני רוצה להיות מסוגל לתת לך כתף להניח עליה את הראש, להקשיב לך ולרגשות שלך ולתת לך רק לשפוך את את הלב.

אבל את סגורה ואני לא מצליח לחדור אלייך, משהו כאילו ריסק אותך וזה מה שאני מרגיש מכאן מרחוק, נכון אני מאמין שכמו שאת אומרת שהכל בסדר ורק לתת לך קצת שקט, אבל תסלחי לי שאני לא מאמין לך, ז"א יכול להיות שברובך את בסדר אבל אני מדבר על הפינה הקטנטנה הזו שתופסת לך כל כך הרבה מהלב שלך, הפינה הזו משפיעה גם עלי, אני מרגיש פחות טוב, ירד גם לי המון מהמרץ שהיה לי לפני שבוע וחצי בערך.

ואני גם מבולבל קצת עכשיו, את אומרת לי שאת צריכה קצת שקט עכשיו ולא רק ממני אלא מכל העולם בערך ולצורך העניין זה לא משנה אם את צריכה שקת רק ממני או גם מכולם, אני מדבר כאן כרגע עלי, אמרת לי שקט ואת תקבלי אותו כי אני מעריך אותך ומכבד אותך, אבל מה אני אמור לעשות, המתין שאת תשלחי לי הודעה? אני יכול לשלוח לך הודעה מידי פעם? את מבינה? אני חייב לדעת מה אני אמור לעשות וזה רק כדי לא להעמיס עלייך נפשית יותר מהקיים ויתרה מכך, לא לאבד אותך בגלל לחץ כזה או אחר שאני עלול לגרום לך.

אני כאן בכלוב שלי לא יכול לעזור לך וגם את הקצת שאני כן יכול לתת לך את לא כל כך יכולה לקבל עכשיו, נכון את ביקשת אבל אני חייב למצוא דרך לשחחר את העומס שנוצר אצלי ואני לא מוצא את הדרך הזו אהובה שלי, אני משתגע כאן מגעגועים עזים ביותר.

אינדיאנית קטנטנה ויפה שלי, אני אוהב אותך ומקווה שתתני לי לעזור לך לפרוח שוב לפרח היפה שאת באמת

מתגעגע המון המון
אני

נכתב על ידי Impossible love , 3/2/2013 14:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא...


קצת קשה לי להבין מה עכשיו. החורף הביא איתו מן התכנסות שבה אני לא ממש מוצאת את עצמי...
אני מרגישה שאני לא בדיוק בבית, לא בדיוק בעבודה, לא בדיוק עם חברים/חברות, לא בדיוק איתו. המוטיבציה שלי נעלמה, שמחת החיים שלי דעכה ואני מרגישה שאני די נסחפת עם מה שקורה סביבי. מגיבה ולא שולטת. נותנת לחיים פשוט לקרות לי.
בבסיס אני טיפוס מאד קפיץ, מלא שמחה ומרץ, קשה לעמוד בקצב שלי אבל עכשיו...
אני מנסה להרגיע אותו שלא ידאג, שהכל בסדר, הרי לא באמת קרה משהו מיוחד, סתם מן מצב רוח שכזה אבל האמת היא שאפילו להרגיע אחרים אין לי חשק... הראש שלי מנגן לי את תנו לחיות בשקט בלופ רק שאצלי זה עובד על תנו לנשום בשקט...
כן אני יודעת, הפרק הזה של החיים שלי הוא לא רומנטי ומעורר השראה, הוא לא דוגמא למישהי ששלפה את עצמה ממעמקים נגד כל הסיכויים והמשיכה הלאה.
אבל אם יש לי מסר להעביר פה הוא שזה בסדר לא לחיות על הקצה כל הזמן, זה בסדר לשחרר מתח, זה בסדר לתת לדברים קצת לזרום כמו שהם ולא להיות לגמרי מחוברים... החיים בחברה שלנו הם חיים תובעניים (גם טובעניים) ונראה לי שבמרוץ המטורף הזה רק אנחנו מפסידים...
אז מכאן אני קוראת לך אינדיאני שלי, לא לדאוג לי, לא לנסות להוציא אותי החוצה אלא לתת לי זמן ואני אסתכן ואגיד אפילו לתת לך זמן
זמן נשימה, זמן אהבה...
צא החוצה אל היום המדהים הזה, אל השמש היפה,
כי השמש שזורחת לי בשמיים היא גם השמש שלך...
אוהבת אותך מאד
אני...
נכתב על ידי Impossible love , 3/2/2013 13:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

671
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לImpossible love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Impossible love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)