לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים מנקודת המבט שלי


כל מה שתעשה בחיים יהיה חסר חשיבות , אך חשוב מאוד שתעשה אותו כי אף אחד אחר לא יעשה זאת במקומך.

Avatarכינוי: 

בן: 29

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2013

לא מצליח להוציא את זה החוצה


אני יושב וחושב, עומד ונושם
מתנשף ורץ
סופג, מזיע, מתאמץ
לומד, משקיע, מזדהה,
אני מרגיש

ואני חש את זה, ומנסה בכל רוחי.
אבל זה תקוע

זה כמו בכי שיושב לי בקצה הגרון

לא מצליח לצאת

אני רוצה לבכות

אני רוצה שהכל ייצא,

 

ושוב הנה אני, יושב וחושב

למה אני לא חש בכאב?
למה אני מרשה לעצמי

למה לא כואב לי?

אני לא מאחל לאיש ולאף קרוב שלי לחוות דברים שכאלה

אבל לעיתים הייתי רוצה

להוציא את מה שיושב לי בלב

לא בכיתי אולי מכיתה ז', הפעם האחרונה שהלכתי מכות.
אני כבר לא זוכר.

בא לי להקיא.
אני רוצה גם לחוש בכאב הזה.
וללמוד איך לשחרר,
אני מנסה בכוח
אני רק רוצה ..

 


נכתב על ידי , 14/4/2013 22:08  
הקטע משוייך לנושא החם: הלם קרב
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטוני  אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טוני  ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)