לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

תשובות לשאלון השבועי


מה היחס שלך לבדיחות? מעדיפה לשמוע ולצחוק או להיות בצד המצחיק?
לשמוע ולצחוק, אני חושבת.

יש סוג של הומור שמצחיק אותך יותר מאחרים?
לא ממש.

מה את מרגישה אם צוחקים על מישהי ואת רואה שהיא נעלבת? תזדהי איתה?
אזדהה איתה ולא אסכים לצחוק עליה. אלא אם כן היא עשתה לי משהו, ואז מותר להיות מגעילה:)

את מרגישה לפעמים שאת היחידה שלא מבינה את הבדיחה?
כן

האם מרגיז אותך שאנשים לא לוקחים דברים ברצינות?
כן, מאוד, די סובלת מזה.

ספרי על מקרה שבו ההומור הציל אותך ממצב לא נעים
כשמישהו הציע לי לצאת איתו, וידעתי שהוא סתם מנסה לבדוק מה אני אגיד ולא באמת התכוון..השתמשתי בציניות למרות שאני די שונאת את הסוג הזה של הומור.

יש לך בדיחה שמצחיקה רק אותך אבל לא את אף אחד אחר?
הרבה אפילו

מי יותר מצחיק במשפחה שלך, אמא או אבא?
אבא!

נסיים את השאלון בדקת דומייה.תודה
חהההההההההההההההההההההה

נכתב על ידי , 30/1/2013 14:08  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)