לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

הימים האחרונים


הם הימים הכי קשים שהיו לי בשנה האחרונה.

אני מרגישה בודדה וחלשה,

וזה פשוט לא קרה.

 

לא מאז התקופה הקשה והמגעילה שהייתה לפני שלוש שנים.

לא מאז "שברון הלב" שהיה לפני שנה.

 

אני לא יודעת להגדיר מה עובר עליי,

אבל זה לא טוב וכדאי שזה יעבור מהר.

 

יצאת אידיוט.

נכתב על ידי , 10/12/2015 23:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)