לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2015

מש"קית תח"ת


אני שונאת אתכם

שונאת

שונאת

שונאת שונאת שונאת

 

הכי שונאת שאפשר

יותר מכל דבר בעולם

 

ככה אתם הורסים לי את העתיד

בשניה

בלי לשים לב

 

כי מה אכפת לכם!

אתם יושבים במשרדים ממוזגים

מדי רבע שעה יוצאים להפסקת סיגריה

שבוזים מהתחת

כן

מהתחת השמן שלכם שיושב על היום על כיסא במשרד שלכם

 

אולי אתם ממורמרים שנתקעתם במשרד הזה אז אתם עושים דווקא לכל מי שכן יש את האפשרות

אבל די

בשנייה אני יכולה להביא פטור רפואי וביי ביי צבא

או אפילו להתגייס לדעאש!!!!!! (לא)

 

אבל די

נמאס לי

אני כבר ימים ושעות אתכם בטלפון, במייל, בדואר, בפייסבוק, בטוויטר, בפקס, אפילו שלחתי יונת דואר. 

אבל אתם לא שמים זין

לא אכפת לכם

 

ובגללכם גם אני אסבול במשך שנתיים וארבעה חודשים

 

ולמה??

כאילו,

למה.

 

תראו,

התחלתי לדבר כמוכם.

אני משתמשת במילים כמו "כאילו" ו-"שמה זין"

לקחתם ממני את החופש

לקחתם ממני את הלהיות נערה בכיתה י"ב שמתרכזת בלהצליח בבגרויות ובלבלות עם חברים

 

זאת המשמעות של להתגייס לצה"ל?

לוותר על הכל?

 

סליחה,

אבל אתם ממש לא ה"מיטב".

נכתב על ידי , 28/12/2015 13:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)