לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016

עוד קצת וזה נגמר


עוד שבוע וחצי כל מה שעבדתי בשבילו נגמר. בינתיים אני שקועה בשלי ולא מצליחה להסדיר את המחשבות שלי כל כך.

 

קיבלתי את הטאבלט הישן של אבא ("ישן"- קנה לפני שנה ונגע בזה אולי פעמיים), שזה ממש נחמד וכיף אבל אני גברת אפל שלא מסתדרת עם אנדרואיד. הכל מבולגן נורא, לקח לי רבע שעה להבין איפה נמצאת חנות האפליקציות ושיש עוד תוכנות חוץ ממה שנמצא ברקע (זה נורא פשוט, לוחצים על Apps למטה וזה פותח את כל מה שיש על הטאבלט. מי היה מאמין.)

חיפשתי משחקים מעניינים והדברים היחידים שהכרתי הם סימס וסים סיטי. חיפשתי גם final fantasy אבל הקקה הזה עולה המון כסף (שאני לא מתכוונת להוציא על שום משחק). איפה הימים שהייתי מורידה final fantasy ו-kingdom hearts במחשב ומשחקת בפלייסטיישן 2 הפרוץ...

 

כל הזמן אני אומרת לעצמי לפתוח ספר, וברגע שאני פותחת אותו משהו בי אומר "די זהו את צריכה עכשו תה ולישון". אותו דבר עם לצאת מהבית או לדבר עם אנשים. אין לי כוח לזה, באמת שאין. אני טרודה כל כך במה שיהיה עוד שבוע, שכרגע היום שלי כולל ארבע שעות אימון, ארבע שעות בכי וארבע שעות של בהייה במסך של הטאבלט. זה דווקא לא רע, זה כיף, אני אוהבת להתאמן ולבכות ולבהות, אבל באופן עקרוני זה לא מה שאמור לקרות שלושה שבועות לפני שמסיימים תיכון. אני אמורה להתרכז עכשו בלימודים אבל באמת שאין לי כוח לזה, לא פיזי ולא נפשי ולא שום כוח. אז אני מתעסקת בכל דבר אחר שלא קשור ללימודים ומטרידה את עצמי במליון ואחד דברים אחרים, והעיקר שזה יעבור כבר. לא יודעת אם זה העיקר באמת, אבל זה יעבור. אז יאללה, סיימתי לכתוב. 

מישהו רוצה שאכין לו דמות בסימס?

 

עריכה

שכחתי לציין שדפקתי את הדלת של האוטו בפרצוף אתמול, זה כאב נורא וירד מלא דם. עכשו אני נראית כאילו הלכתי מכות, עם שפה תחתונה סגולה ונפוחה.

 

איכשהו הגעתי למומלצים. קצת בהלם. תודה למי שהמליץ ♥

נכתב על ידי , 11/3/2016 23:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)