לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

נשימה


אחד הרגעים שאני הכי אוהבת בעולם זה הרגע הזה שבדיוק נגמרת הצפירה, אבל עדיין שומעים עוד את הצופרים הרחוקים יותר, קולות שהולכים ודועכים במשך כמה שניות. הצפירה מתחילה בפתאומיות, אבל המעבר בינה לבין העולם הרועש פחות חד. 

בצפירה השנה התרגשתי כמו שלא התרגשתי מעולם. התרגשתי שאני מספיק גדולה כדי להבין למה עצובים, בוגרת מספיק כדי להבין שזה כאב שאני לא מכירה וטוב שכך. קצת קשה לומר את זה, אבל הייתי גאה בעצמי. לגרום להם לחזור לחיים לא יכולתי, לצערי, אבל אני מקווה שהקהל והמשפחות השכולות אהבו את מה שהבאתי בשבילם. זה המעט שיש ביכולתי לעשות.

 

סוף סוף היה יום עצמאות נחמד.

נכתב על ידי , 14/5/2016 01:25  
הקטע משוייך לנושא החם: זיכרון ועצמאות
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)