לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

שלושים ושלוש המפקד


26 במאי, חג זיהום האוויר או בשמו הנפוץ יותר "ל"ג בעומר". המזגן על 21 מעלות, וקערת מרק. הידיעה שעוד פחות מחודש אני מסיימת לתמיד עם כל הבגרויות, ביי ביי 12 שנות לימודים. ביי ביי מערכת החינוך!!!!!!

ביי בנט. ביי. שלום ולא להתראות.

 

 

כל החברות שלי כבר יודעות מה יעשו בצבא, מתי הן מתגייסות, ורק אני יודעת שאני אולי אולי אתגייס בדצמבר אבל אולי יקדימו את הגיוס ואולי ידחו, ולא ברור אם אהיה פקידה או סגן הרמטכל. באמת שכלום לא ברור עדיין. זה סתם מעצבן. אבל כל החברות קיבלו את התפקידים שהן רצו, שזה ממש מעודד. רק שלא יצא אצלי ההפך.

לפחות אני יודעת שהצבא שאתגייס אליו הוא צהל ולא צבא האמת של שי חי/דאעש.

נכתב על ידי , 26/5/2016 14:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשופן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שופן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)