לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשמת הכוכבים של טימותי.


"האשמה, ברוטוס יקר, אינה בכוכבים, אלא בנו אנו".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

החדר החשוך בספרייה


אני חושבת שמה שנפלא בחוסר ידיעה זה החוסר החלטיות

הרי ברגע שאתה מחליט משהו, אתה יכול או להתחרט בצורה לא נורמלית או להשלים עם ההחלטה הזו.

זכיתי לשמוע דעות של אנשים שמבטיהם ותשומת ליבם היו מוסבים אליי במשך חודש+, ואני מתכוונת למלוא המילה של "זכיתי"

כי אני אף פעם לא מסוגלת לראות את עצמי באור מסוים.

אבל אני די משתגעת מזה, אם להיות כנה.

חוסר ידיעה של "מה לעזאזל הולך לקרות" או "מה לעזאזל קורה כאן" די אופף אותי. 

הוא לא עשה לי "רק רע" במהלך הקשר שלנו אז, אבל השלושה החודשים האלו גרמו לי להבין שזה לא הכל רק שחור ולבן

ויש את ה"באמצע" שמסוגל לומר שזה גם יכול להיות אחרת.

אני לא השתנתי במהלך שלושת החודשים האחרונים, וגם הוא לא. וכל פעם שאני מנסה לדבר איתו וממש רוצה זה פשוט לא יוצא מעצמו

וזה נגמר בזה שאנחנו מדברים על שטויות שאנחנו אוהבים

ואני רוצה לומר לו שאני מרגישה טוב אבל לא טוב. אני מאוד התגעגעתי אליו, אבל.. אני לא השתנתי.

כששאלתי אותו לפני ארבעה חודשים אם הוא רואה אותנו בכלל בעתיד עוזרים אחד לשני, הוא אמר שלא.

הוא אמר שזו צומת שכל אחד הולך לדרך שלו, וכנראה נפרד מכאן.

ולקח לי זמן לעכל את זה ולהבין את זה, והבנתי את זה בדרך הקצת יותר קשה מלשבת בבית בחיבוק ידיים ולבכות.

ואני לא יודעת מה לעשות עם זה

אני לא יודעת לאן לקחת את זה.

כי אני מפחדת שזה יחזור שוב על עצמו, ואני מפחדת לפגוע בו כי כבר פגעתי בו בעבר.

הוא באמת רואה אותי בצורה אחרת הפעם?

הוא רואה אותי בתור בן אדם שרואה אותו?

כי אז לקחתי את הכל על עצמי והאשמתי את הכל בעצמי, לא נתתי לעצמי מקום בקשר הזה והדחקתי את עצמי מחוץ.

הוא טען שאף פעם לא שמתי לב אליו,

אבל כואב לי כמה שאכפת לי ממנו. 

כי הוא המון בשבילי. 

ואני לא יודעת מה להרגיש יותר, אני מבולבלת.

אני עדיין שומרת דברים שהוא אמר לי לפני חצי שנה כי אני לא מסוגלת להבין משהו אחרת

ואני לא מבינה למה הוא חזר ואפילו לא הצלחנו לדבר על דברים כמו שצריך מבחינת של "חוסר זמן"

אז אני מתנהגת שהכל בסדר

כשזה לא. זה לא בסדר. 

אני ממש צריכה שתבין את זה.

 

נכתב על ידי טימותי , 13/3/2013 19:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  טימותי

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטימותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טימותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)