לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשמת הכוכבים של טימותי.


"האשמה, ברוטוס יקר, אינה בכוכבים, אלא בנו אנו".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

כשמסתכלים על זה ככה


וזה פשוט לעבוד על הכל מהתחלה,

אותה ההתחלה, רק האמצע שונה. 

והוא מקבל אותי כמו שאני. חיבוק

אני מרגישה שזו התחלה חדשה. 

וזה השינוי החד הזה בין בכי של שמחה לצחוק.

ואני מקווה שמכאן יהיו לי יותר שאיפות, אני מקווה. אני רוצה. 


בינתיים אחת השאיפות שלי היא להתחיל להתקדם בבית ספר אחרי מעל חודש שלא הייתי נוכחת

אז זה להשלים את החומר במשך כל פסח באופן די אובססיבי.(טוב טוב, אינטנסיבי!)

אבל שיהיה,

אני שמחה.

גם אני אוהבת אותך כמו שאתה. 


נכתב על ידי טימותי , 14/3/2013 01:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  טימותי

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטימותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טימותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)