לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשמת הכוכבים של טימותי.


"האשמה, ברוטוס יקר, אינה בכוכבים, אלא בנו אנו".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2013

קיץ=אושר


חיבוק
כבר מתחילים להרגיש את השרב, השמש, את הרצון העז והמתוק לקנות ארטיק שיצנן אותך לחלוטין ואת הצורך לשתות מים קרים ולא מים רגילים ולבכות כשאין מים במקרר(לאנשים שעדיין חיים עם הבקבוקים, כמוני.חיובי) לברוח מהקיץ אי אפשר, אבל האפשרות היא לחיות לצידו! או להיסגר בבית כדי להימנע מלהיחשף לגיהנום מציאותי.
כלומר... אתה לא יכול להתכרבל יותר במיטה עם פוך עצום ו20 שמיכות ומוזיקה וחושך ואתה לא יכול להינות משוקו חם בצורה מלאה ומושלמת, והידיים שלך כנראה לא יהיו קרות בצורה מדהימה שמחממת לך את הלב,
אבל אתה יכול לצאת לים! או לקנות ארטיקים בצורה אינטנסיבית ולפוצץ את הפריזר!
ואין ממש...אין המון יתרונות בקיץ. אבל קיץ מסמל התחלה חדשה בעיניי, מן התחלה שלאחר הפריחה של האביב. הדרך לומר שאפשר להתחיל את השנה בצורה חדשה, ומאוד מאוד לוהטת. 
אבל כבר זמן מה יש לי חלומות בראש לגבי הקיץ. כמו לחזור לאותו הספסל, או להסתכל על אותו העץ שהפרחים האהובים עליי צומחים ולחייך. וזה נחמד כי הייתי בטוחה שזה לא יחזור שנית איתו. ואני מאוד אוהבת את התחושה של האוויר החם בשיער ולראות את הדשא צומח בצורה כה יפה וירוקה ולדעת שזה הולך להיות קיץ ארוך שאני ארצה לזכור לעד כשאנחנו ביחד. ואני רוצה להסתכל לתוך העיניים ולדעת שאני רוצה להישאר בעולם הזה ולא לפספס את התום והרוך שבו, לדעת שאני שייכת לכאן בזכות הקיץ הזה. אבל הייתי רק רוצה לשכב על הדשא באותו הפארק. ולא לשכוח את התחושה הנצחית הזו לעד. אולי הקיץ הזה יהיה יותר טוב ממה שציפיתי.




נכתב על ידי טימותי , 15/3/2013 16:38  
הקטע משוייך לנושא החם: מזג האוויר השתגע
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  טימותי

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטימותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טימותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)