לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אשמת הכוכבים של טימותי.


"האשמה, ברוטוס יקר, אינה בכוכבים, אלא בנו אנו".


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2013

להיות שמנה זה גס


אז אני מטר 58 ושוקלת 47. כנראה אחרי החפיסת שוקולד העצומה שאכלתי זה 48. תשנאו אותי. 

אני לא יכולה עם זה יותר.

אני לא יכולה עם הרדיפה הממשוכת אחר הרזון המטורף הזה. 

יש לי בכלל מבחן מחר בלשון ב'

מה אני עושה כאן? 

 



נמאס לי לדעת שאני מקיאה רק אחוז אחד מכל מה שאני אוכלת, ואני אוכלת המון, לא מפסיקה לאכול.

נמאס לי לשאוף ל40 קילו.

אני לא רוצה את זה יותר, אני לא רוצה..

אני רוצה לשים מנעול על הפה, על הקיבה, על הגוף.

לישון חודש, לא לאכול. 

אני לא יכולה עם זה יותר.

נכתב על ידי טימותי , 20/7/2013 21:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  טימותי

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטימותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טימותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)