לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

its fucking embarrassing how good i look some days


will is a skill

Avatarכינוי:  blob with a gob

בת: 26



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

נהייתי פח זבל


אני משליכה לגוף שלי כל דבר. יחד עם הכמויות אוכל האדירות שכמובן באופן הכי מילולי ממחישות את המטאפורה של פח זבל, אלא גם את כל הביקורת, המחשבות הרעות והלחצים. אני לא חושבת שהיה זמן בחיי שהגוף שלי לא סבל ממה שהשלכתי אליו, בין אם זה היה במשקל נמוך יותר או בתקופה נעימה יותר, אף פעם לא הייתי בריאה באופן פיזי בשביל הגוף שלי, ואף פעם לא היייתי חיובית לדימוי אליו. 

הגוף שלי פח זבל, וככה הוא נראה 

וככה הוא מרגיש 

אבל הבעיה היא 

שאם לא אשליך פסולת אל עצמי 

לאיפה כן? 

 

נכתב על ידי blob with a gob , 13/2/2014 20:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Orne ב-16/2/2014 13:37
 




אני רוצה לבכות על עד כמה אני מתביישת באיך שאני המשכתי לזלזל בגוף שלי ובבריאות שלי והתוצאות בהתאם. איך אני כב כל כך אדישה לכל הפיטספו הזה ואני כל כך מודעת, שזה כבר דד אנד. אני מאשימה את זה על חוסר זמן אבל אני יודעת שאני יכולה לפנות זמן ולעשות את זה, ואני לא. חבל לי שאני תמיד דוחה ומוותרת, חבל לי שאני תמיד מדמיינת לעצמי את החיים אחרי, חבל לי על הקנאה וחבל לי על הפאוז שהחיים שלי נמצאים בו מאז ומתמיד, כי תמיד אמרתי שברגע שאני אהיה רזה אני אוכל להיות מאושרת. 

עוד יותר חבל לי שאני יודעת שזה חרטא אבל אני ממשיכה להרגיש ככה. 

אני רוצה שד. יחשוב שאני יפה ומוכשרת, או לפחות לחשוב שיש לי סיכוי. זה פטתי ומעצבן אבל כשאני מסתכלת במראה אני אפילו לא יכולה להשלות את עצמי עם זוויות נכונות ותאורה טובה יותר. 

הבנתי שזה חשוב שיהיה איזשהו רקורד לניסיון שלי כי אם לא אעשה זאת אני יכולה להעמיד פנים שאני לא נכשלתי. 

אחד הדברים שחוזרים על עצמם אצלי זה שכדי לא להיכשל אני דוחה דברים. 

באופן טבעי זה הגורם מספר אחת של למה אני נכשלת. 

אני רוצה לבכות על כל הדברים האלה אבל זה כבר קלישאה ובתכלס מעצבן ומלא רחמים עצמיים. 

 

אני לא יודעת אם אני הולכת לעשות מהפך בחיים שלי כי אני כבר לא יכולה לדמיין את זה. אני פשוט אעשה את מה שאני יודעת שהכי טוב.

אני חושבת שכתבתי את זה כאן אבל אני אחזור על זה בכל זאת. 

לקום לשתות כמה שאני יכולה. ארוחת בוקר אחרי חצי שעה- פרי. כל שלוש שעות ארוחה קטנה. האידיאל של ארוחת בוקר שנייה זה שתי עגבניות. 7 ירקות שונים ביום. ירקות לפני אוכל. מים לפני ירקות. (אז מה אם אני אשתין כל 10 דקות.) סידן זה חשוב. ברזל זה חשוב. (=חלבונים זה חשוב). פחמימות יבואו בלי שתשימי לב אז תנסי להמנע. סוכר נתרן שמן שומן זה רע רע רע. בנתיים תנסי לרוץ או לקפוץ בחבל ואז תחשבי על עיצוב גוף. מה עם יוגה? זומבה? ספורט בכללי זה חשוב. בהתחלה קרדיו ואז תוסיפי אימון חוזק. אני לא זוכרת אם יש עוד דברים אבל יש. 

 

אולי כדאי שאני בכלל אשתמש בבלוג הזה כתיעוד המסע שלי לא רק אל גוף בריא אלא גם על חיוביות וחיונויות בהכל. מבחנים, כתיבה, יצירה, דברים טובים. פשוט להיות בלוגרית משעממת ומסודרת וחיובית. 

המטרה היא לכתוב כל יום. אולי זה יעזור. אני כבר נואשת. 

נכתב על ידי blob with a gob , 10/2/2014 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





776
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , האופטימיים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לblob with a gob אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על blob with a gob ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)