לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

AlexaLove


בלוג שיהיה בו טיפים לאהבה, וקצת החיים האישיים שלי.. =)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

אהבה - הפוסט הראשון שלי


אז ככה, זה בשבילכן בנות יקרות שלי!!


אני רוצה שתקראו את זה טוב טוב, ותבינו מה אני אומרת כי זה לא סתם.. 


אז בנות יקרות שלי, כמו שאמרתי, אני בת 19 ואני עברתי די הרבה בחיים שלי...


אני רוצה לפרסם כמה שירים שכתבתי על אהבה הראשונה שלי.

 

 



יום יבאו

ילד יום אחד אתה תתעורר בבוקר, 
ותבין שאתה איבדת את זאת שאהבה 
אותך יותר מכל, 
את זאת שהיתה מוכנה לקבל את האופי 
המוזר שלך ואת כל היציאות שלך, זאת שהיתה
איתך באש ובמים.. היא לא רצתה ממך פרחים ומתנות
ושתיקח אותה למסעדות, היא רק רצתה את האהבה שלך 
ואתה פשוט שיחקת בה, פגעת בליבה הקטן, 
היא עוד כל כך קטנה..
החלפת אותה בשביל בנות 
עם מבט מגעיל, עם ריח של סיגריות 
ואלכוהול, בנות שמוכרות את עצמן בשביל סיגריות,
סרטים, מסעדות, מתנות, פרחים, אלכוהול וסמים... 
יום אחד אתה תתעורר בבוקר אחרי עוד מסיבה, 
עם עוד איזשהי בחורה.. אתה תתעורר עם חיוך 
ותבוא לנשק אותה, אבל כשאתה תראה שלידך זאת לא זאת עם 
החיוך של המלאך והעיניים החמות שמסתכלות עליך במבט כל כך 
מתוק.. אתה תחזור לישון עם עיניים מלאות בדמעות ואתה תבין 
שאתה איבדת את המלאך הקטן הזה שאהב אותך כל כך ואתה 
תבין שזה מאוחר, שהיא לעולם לא תהיה שלך.. ושאתה פשוט 
עשית טעות ושלעולם לא תהיה לך אהבה כזאת..
שאלוהים שלח לך את המלאך הזה ואתה פשוט לא שמרת עליו.. 
ואתה תבין עד כמה זה כואב ואתה תבין שלעולם היא לא תחזור,
כי היא מאושרת.. היא שוב התאהבה בבחור שנותן לה 
יחס של נסיכה, ויהיה לך כל כך קשה שמישהו אחר מנשק את השפתיים המתוקות 
שלה, שמישהו אחר ישן איתה בלילות...
והכי חשוב שמישהו אחר מסתכל במבט המתוק 
הזה.. ואתה תתקשר אליה והיא תגיד "סליחה אנחנו מכירים?" 
ואתה תגיד לה "כן מאמי, אני רוצה להיפגש"..
היא פשוט תטרוק לך את הטלפון בפנים ותתעלם..
ואתה, עם עיניים מלאות דמעות, 
תגיד לאלוהים, "אלוהים תודה לך על המלאך הזה ששלחת לי, אני מצטער
שלא שמרתי עליו.." 
ואחרי זה שתנסה למצוא אהבה חדשה, אתה תחפש כל 
החיים את זאת עם החיוך של המלאך!!

שיר מספר 2: "ילדה"
 
איפה הילדה עם העיניים החומות והחיוך הכובש
איפה הילדה שהאמינה באגדה והייתה כל כך תמימה, 
הילדה שרצתה כל כך לאהוב, 
שראתה את העולם בורוד... 
הילדה נעלמה, הילדה פשוט הלכה ובמקומה באה ילדה מגעילה,
שלא מאמינה יותר באהבה, הלב של הילדה שבור לרסיסים,
והיא לא תוכל לאוהב יותר בחיים
והכל בגלל הבחור ההוא עם העיניים הכחולות והחיוך הכובש היא כל כך אהבה אותו...
היא הסתכלה לו בעיניים הכחולות, ופשוט שקעה.. 
וכשהוא אמר לה אחרי שנה "לא מותק, בנינו זה לא ילך" הילד החליף את הנסיכה הזאת 
בבנות שאפשר להשיג בקלות... 
הילדה לא האמינה למה שקרה לו והיא הסתכלה לו בעיניים ובכתה, בכתה דמעות 
של ילדה שכבר נהייתה גדולה, ילדה שהיתה כל כך תמימה! הלב הקטן והתמים שלה, 
נשבר מאהבה.. 
עד עכשיו היא בוכה בלילות שאמא לא תשמע ומשחקת אותה ליד החברות כאילו היא שכחה..
ורק הדובי והכרית יודעים שהלב שלה כואב, הלב שלה צועק ''תחזור אליי בבקשה..''
כל פעם שהיא חוזרת היא נכנסת אליו לעמוד ורואה כל פעם בנות שכותבות לו, והיא מסתכלת..
שומעת שירים שהם שמעו כשהיו מאושרים.. ובוכה, בוכה דמעות של הילדה התמימה!!
הילדה הזאת שאותו כל כך אהבה..
הילדה הקטנה והמתוקה, עם החיוך הכובש והעיניים החמות שרק חיפשה אהבה...
הילדה הזאת הלכה ולא תחזור..
ובמקומה תבוא ילדה גדולה שמבינה את החיים ולא מאמינה יותר באהבה!!
שיר מספר 3: זה משהוא שכתבתי.. אני לא יודעת אם זה יפה או לא, אבל זה מכל הלב
איך זה קרה
אני לא מאמינה שזה קרה, אתה שיחקת בי 
כמו בבובה!! אתה אמרת שרק אותי אתה אוהב, 
אתה סיפרת לי סיפורים כמו לילדה קטנה ותמימה, 
חשבתי שאני באגדה והאמנתי לך לכל מילה. 
אמרת שאותי אתה בחיים לא תזרוק ושלא 
תפספס בחורה כמוני. אתה שיקרת, אתה בגדת,
ואני הייתי בחלום שאתה שונה ושאתה מיוחד ולא כמו 
כולם... 
שאתה באמת אוהב.. ועברה שנה, ואני חשבתי שוואלה זה גורל,
וואלה זה אמיתי, ובעזרת ה' נתחתן.
אבל אז היחסים שלנו התחילו להיות גרועים מחודש לחודש,
עכשיו אתה איתה, אומר לה את אותן המילים שאמרת לי, מנשק אותה ומחבק.. 
ישן איתה בלילה כמו שישנת איתי!!
אבל תדע לך, אתה בחיים לא תמצא
כזאת שתאהב אותך כמוני, אהבה כנה ואמיתית שבאה מכל הלב..
אני סלחתי לך כל הזמן.. ולא משנה כמה חרא עשית לי,
אתה עוד תראה יבוא יום ואתה תחלום עליי ותתעורר 
עם חיוך ואני לא אהיה לידך, תהיה מישהי אחרת! שלא תאהב אותך 
כמוני ושלא תהיה עם החיוך התמים שמסתכלת עליך כמו 
על משהו קדוש, ותבין שאתה איבדת אהבה שבחיים בחיים לא תחזור..
ואתה תבין שעשית טעות, ולעולם לא תהיה לך את זאת עם החיוך של המלאך!!
מאמי הגלגל מסתובב, ואתה תבין שזה כואב..
זו היתה תקופה קשה, אבל גם אותה עברתי..

ובנות, אני בטוחה שאם מישהי עוברת את זה 
עכשיו, היא גם תעבור את זה למרות שזה קשה... 
ועכשיו אני מאושרת עם הנסיך שלי, ואותו ממזמן כבר שכחתי =)

אז להתראות ונתראה בפוסט הבא.
אוהבת, אלכסה.
נ.ב, מצטערת שזה באיחור... סבבי 
נכתב על ידי , 20/2/2013 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

Skype:  kissmyass166 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

112
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , האופטימיים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlexaLove אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AlexaLove ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)