לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

היום התעוררתי בדמעות


הפעם זה לא היה בגלל סיוט על אבא שלי. זה היה חלום קצר ופשוט.
בחלום הזה, שכבתי על המיטה, התכתבתי בוואטסאפ, ואז פתאום קיבלתי הודעה ממספר שמוכר לי אבל לא היה לי אותו ברשימת אנשי הקשר.
ואז זה הכה בי: זה המספר של האקס. הוא שלח לי מספר הודעות.
"(השם שלי)"
"אני צריך לדבר אתך"
"בבקשה"
"זה דחוף"
וכאן פשוט התעוררתי והתחלתי לבכות כמו נמושה. ואז הרצתי את כל הסיטואציה שהייתה לנו באוטובוס לפני שבוע שוב. 

 

 

 

 

אני לא מבינה למה התת-מודע שלי עושה לי את זה.

 

 


נכתב על ידי אינטרפרטציה. , 24/9/2013 11:44  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני רק רוצה שתאהב אותי. 
זה הכל. 
נכתב על ידי אינטרפרטציה. , 21/9/2013 00:59  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עד ממש לא מזמן, הייתי מסוג האנשים שלא מוכנים לסבול אנשים שהוציאו פטור מצה״ל.

סלדתי מהם, כי לדעתי אדם שגר במדינה כלשהי צריך להחזיר לה כמה שנים של הגנה תמורת ההגנה שהיא מספקת לו כל חייו. 

ואז, יום בהיר אחד, בדקתי את הדואר. קיבלתי מכתב מצה״ל. 

״זימון ליום המאה? כבר? עשיתי צו ראשון לפני שבוע״, חשבתי לעצמי

ואז פתחתי את המעטפה והתחלתי לקרוא. 

כל כך הרבה מילים שהלכתי לאיבוד. 

״בדיקת כושר לשירות״, אבל כבר עשיתי את הצו הראשון שלי!

...

״הבדיקה תיערך במדור לבריאות הנפש״

ואז התחלתי להרהר. תהיתי לעצמי אם אני רוצה את זה.

שנתיים של משכורת זעומה וחוסר עצמאות, טרטורים וחופש פעם בשבוע-שבועיים ליומיים-שלושה?

אני אמנם מתה לא לור בבית, אבל צבא זה גדול עליי. 

אני רוצה לגור לבד, אולי עם שותף או שותפה, אם אני אהיה בצבא זה לא יתאפשר,

ויותר מזה- אני אצטרך להמשיך לחזור הביתה. 375 שקל בחודש לא יחזיקו שכ״ד אפילו ברהט. 

 

תקראו לי משתמטת מסריחה, תשפטו אותי בכיף. 

על הזין

נכתב על ידי אינטרפרטציה. , 20/9/2013 23:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  אינטרפרטציה.

בת: 27





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינטרפרטציה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינטרפרטציה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)