לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2003    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2003

חזרתי!


 
 
מצב רוח: אחלה
מוזיקה: Ginny Owens - If You Want Me To
 
חזרתי!
הייתי אצל יעל (בצפון) מיום שבת עד אתמול (יום רביעי). היינו אמורות לישון אצל עדי מיום שני עד רביעי אבל בסוף זה לא הסתדר אז חזרתי לבית של יעל. היה ממש כיף! ויעל - אם את קוראת - yo dude! wassup? :)
אני רוצה להזכיר לכם שמי שרוצה שאני אכין לו name blinkie שיגיב להודעה ואני אכין לו.
 
נכתב על ידי , 31/7/2003 14:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוסעת


 
 
מצב רוח: כועסת
מוזיקה: David Sneddon - Don't Let Go
 
רבתי עכשיו עם אמא שלי, אבל אין לי זמן לספר על זה.
רק רציתי להגיד שאני נוסעת לצפון ואני לא אהיה בבית עד יום רביעי בערך.
עד אז, ביי!
 
נכתב על ידי , 26/7/2003 18:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבחן מוות


 
 
מצב רוח: כרגיל  סטנדרטי
מוזיקה: Nick Carter - Heart Without A Home
 
עשיתי מבחן מוות שראיתי בבלוג של חן. הנה התוצאות שלי:
 
 



Mark your calendar or Palm V. You can expect to die on:





April 28, 2066
at the age of 79 years old.






On that date you will most likely die from:

Cancer (42%)
Suicide (14%)
Alcoholism (8%)
Drowning (7%)
Heart Attack (5%)





 


נראה לי שאני ארשום את זה איפשהו ונראה אם זה נכון

ועוד מבחן מומלץ - מבחן התאמה. נקרעתי מצחוק במשך כל המבחן, כולל התוצאות.


נכתב על ידי , 25/7/2003 14:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



name blinkies בשבילכם!


 
 
מצב רוח: אחלה
מוזיקה: Nick Carter - I Need You Tonight
 
עקב הביקוש הרב (10 הזמנות מאנשים שונים) החלטתי לפתוח "עסק" קטן מהיצירות הקטנות שלי.
כל מי שרוצה שיהיה לו name blinkie משלו שיגיב להודעה הזאת עם השם שלו ואני אכין לו אחד. בתמורה כל מה שאני מבקשת זה קישור אחד חזרה לבלוג שלי.
אז יאללה, תתחילו לשלוח!  
 
נכתב על ידי , 25/7/2003 09:56  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד name blinkies


 
 
מצב רוח: יצירתי
מוזיקה: Westlife - Tonight
 
רק אתמול למדתי את עצמי להכין אותם וכבר קיבלתי הרבה בקשות מאנשים להכין להם כאלה, אז החלטתי לפרסם אותם כאן.
שוב אני רוצה להזכיר שאני הכנתי אותם בעצמי אז בבקשה לא להשתמש בהם לשום מקום בלי לבקש רשות. תודה.

          
 
xx Devil In Disguise xx
נכתב על ידי , 24/7/2003 19:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

60,132
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDevil In Disguise אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Devil In Disguise ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)