לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2003    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2003

מתחיל שמח - נגמר עצוב... או שלא



 
מצב רוח: שמחה
מוזיקה: Savage Garden - Truly Madly Deeply
 
בדרך כלל כשמתחיל אצלי יום שמח הוא נגמר עצוב.
היום התחיל לי יום מקסים, ונגמר בדמעות. אבל לא בדמעות של עצב, אלא דמעות של התרגשות. מי שראה היום את הפרק האחרון של דוסון קריק בטח מבין אותי.
אני לא מאמינה שנגמרה הסדרה סופית smilie
בכל מקרה... היו היום די הרבה הזמנות! התחלתי להכין אותם ב-2 בצהריים בתקווה לעשות פוסט מוקדם לשם שינוי אבל הייתי חייבת לרוץ לקופת חולים, אז כשחזרתי המכתי להכין עוד קצת הזמנות ואז הגיע טכנאי ועד שהוא הלך התחילו כל מיני תוכניות נחמדות בטלויזיה ובדיוק עכשיו נגמר אלי מקביל אז חזרתי וסיימתי את שאר ההזמנות.
הגיע הזמן לשתוק ולשים אתה ההזמנות smilie
 
הכותרות לגל:

 
 
 
 
הבאנר למרגול:


 
הבלינקי-באנר למושי-מוש:


 
הבלינקי והכותרות לשיס:



 
 
 
 
הבאנר לרעם:
 

 
זה יצא יותר מ-50K אז העלתי את זה לשרת שלי. הנה הקוד של זה:

 
והכותרות לבאבלס:

 
 
 
 
 
 
 

 
זה הכל להיום. תהנו!
 

 
נ.ב - עוד יומיים!
נכתב על ידי , 30/9/2003 23:16  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנות חדשות + מזל טוב לבלוג!


 
 
מצב רוח: שמחה
מוזיקה: Daniel Beddingfield - If You're Not The One
 
מצטערת על החוסר בעדכונים היום, הייתי די עסוקה... בכל מקרה הספקתי להכין את כל ההזמנות בסופו של דבר smilie
 
הכותרות החדשות לרפאל:

 
 
 
 
 
 
 
הכותרות לדיד:

 
 
 
 
הכותרות למרגול:

 
 
 
 
 
 
הבלינקי לענבר:
 

 
ולסיום, מאחר שכבר חצות זה אומר שעכשיו ה-30 לספטמבר מה שאומר שהיום הבלוג בן 3 חודשים! מזל טוב!


 
ברכות ואיחולים יתקבלו בברכה smilie

נכתב על ידי , 30/9/2003 00:01  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד הזמנות



 
מצב רוח: שמחה
מוזיקה: Three Doors Down - When I'm Gone
 
תנשמת אמנם הרחיקה מישהו אחת מהבלוג שלי אבל הביאה הרבה אחרים במקומה. מסתבר שהבלוג שפתחת לא היה חסר תועלת אחרי הכל. תודה!
להלן ההזמנות החדשות.
 
הכותרות לילדת המחר:

 
 

 
הכותרות לרפאל - להעלות לך אותם לשרת במקום הקודמות?:

 
 
 
 
 
 
הכותרת למכורה לסכין - בסוף שילבתי את 2 התמונות, לדעתי יצא מדהים:
 

 
זה היה גדול מידי להעלות לכאן אז העלתי את זה לשרת שלי. הנה הקוד:

 
הבלינקי לדיד:


 
הבלינקי למותק:
 

 
והבאנר-בלינקיז לחן:
 
 
 
זה הכל להפעם. אם תנשמת תגיב שוב בבקשה מכם, לא להגיב לה כי אז היא רק תקבל את מה שהיא מחפשת. אני גם ככה אמחוק את ההודעות שלה.
ותודה רבה לכל מי שתמך בי כשהיא פתחה את הבלוג נגדי. אני מאוד מעריכה את זה smilie
 
נכתב על ידי , 28/9/2003 20:45  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמנות חדשות ועוד משהו...


 
 
מצב רוח: כרגיל
מוזיקה: Michael Bolton - Butterfly Kisses
 
לפני שנתחיל עם ההזמנות אני רוצה להעלות נושא חשוב מאוד - תנשמת.
לא, אני לא מתכוונת ינשוף אלא לילדה שהחליטה להיכנס להציק לחן בבלוג שלה וגם לכל מי שיעמוד בדרכה לממש את התוכנית הזאת.
הנושא הפך לעניין שלי כאשר תנשמת החליטה לפנות עלי להכין לה באנרים לרדת על חן, אני כמובן סירבתי, והיא החליטה לעבור אלי עכשיו ולאיים עלי.
אז תנשמת, כמה דברים:




  • האיומים שלך ממש לא מפחידים אותי.

  • את לא מכירה אותי.

  •  אני מכירה אותך. אמנם לא אישית אבל אני יודעת מי את ועוד כמה פרטים עליך.

  • הדבר הכי "נורא" שתוכלי לעשות זה להמשיך לכתוב כאן הודעות שאני אמשיך למחוק (תודות לאנונימי שקנה לי את הפרו), ככה שאל תטרחי בכלל להגיב להודעה הזאת כי זה דורש ממני רק לחיצת כפתור להעלים את זה.

  • תוך פחות מיום אני יכולה להשיג את ה IP שלך בלי שום בעיה, ודרך זה להשיג עליך הרבה יותר פרטים ממה שאני צריכה כדי לפעול נגדך (לא פיזית, אבל מספיק כדי להרחיק אותך מהבלוג שלי).

קאפיש?

ועכשיו שזה הובהר...
 
הבאנר למורגן - לא יכולתי להחליט בין 2 האפשרויות אז החלטתי לתת לך לבחור:

 
 
והבאנר-בלינקיז לחן:

 
 

ותודה רבה לאסתי על הפוסט טרום-יומולדת!
 
ביי בינתיים smilie
 
נכתב על ידי , 28/9/2003 13:50  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גנן גידל דגן בגן...


 
 
מצב רוח: אחלה
מוזיקה: Biz Brovaz - Baby Boy
 
אין הזמנות היום! smilie
וואו, איזה מהפך. אתמול היה לי יותר הזמנות מתמיד ומיהרתי לסיים אותם שלא יהיה לי עומס היום ופתאום היום אין כלום.
החלטתם לתת לי יום חופש? smilie
אמממ האמת שהייתה הזמנה אחת אבל שמתי לה ישר בבלוג אז אין לי כל כך למה לשים את זה פה... לשים בכל זאת? טוב נו אם אתם מתעקשים smilie
 
אז הנה הכותרות הנוספות לאשת המסתורין:

 
 
 
אגב שמתי לב לדבר מאוד מעניין. לכל בלוג שנכנסתי אליו בזמן האחרון יש לפחות דבר אחד שאני הכנתי. אני לא מתלוננת או משהו, זה העלה לי חיוך על הפנים. למשל אתמול נכנסתי לבלוג שהיה לו 6 דברים שהכנתי!
בכל מקרה אני צריכה ללכת, אמא שלי קוראת לי.
אז... תמשיכו להזמין... אני לא צריכה ימי חופש, באמת smilie
 
נכתב על ידי , 28/9/2003 09:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

60,132
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDevil In Disguise אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Devil In Disguise ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)