לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

In Between



כינוי:  secret smile 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

מה השריטה שלך?


בחמישי הייתי בכנס הכנה לתגלית,
אחרי הסברה כללית על הארגון שלוותה במצגת מושקעת, התחלקנו לקבוצות לפי החברות המדריכות אליהן כל אחד משתייך.

 

כדי לשבור את הקרח בין כולנו ולשחרר את האווירה
כל אחד סיפר על עצמו פרטים יבשים (שם, גיל, מקום מגורים, מה אני עושה בחיים) ולסיום כל אחד היה צריך לחשוף שריטה אחת שיש לו.

 

מגוון השריטות שהתגלה בשיחה הזאת היה רב, מפתיע ונע בין בנאלי להזוי למדי:
-אני לא אוכל בצל

-אחר לא אוכל עשבי תיבול
-חייב שהווליום באוטו יהיה על מספר זוגי
-אני חייב לנצח (תוך סיפור הדגמה על כך שהוא לימד את בת דודה שלו בת החמש לשחק שש בש והיה חייב לנצח גם אותה)
-מישהי שקמה כל בוקר וחייבת לכתוב את החלומות שלה אחרת היא מרגישה כל היום לא בסדר
-קצין שלא יכול ללכת לישון אם יש לו כלים בכיור, וחייב להציע את המיטה לפני שהוא יוצא מהבית בבוקר  
-מישהי שבמדרכות עם אבנים משולבות הולכת רק על הלבן
-אחד שהתמכר לשלוח לוטו

ועוד שאני כבר לא זוכרת

 

פתאום הבנתי שהשריטה שלי עם מרקמים של אוכל היא לא כזאת חריגה ויוצאת דופן ובסך הכל הכללי אני די "רגילה"

אז מה אם אני לא מסוגלת לאכול בביצה קשה את הלבן :)

נכתב על ידי secret smile 25 , 7/5/2013 00:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



150

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsecret smile 25 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על secret smile 25 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)