לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

In Between



כינוי:  secret smile 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

חתונות IN -מדורות OUT


עונות החתונות החלה ואיתה החור בכיס הולך וגדל


 


למזלי הצלחתי להתחמק מאחת כזאת אתמול,


כשהיינו בתיכון היינו חבורה גדולה של 10 בנות,עם חלק הייתי בקשר טוב ועם אחרות קצת פחות


בתקופת הצבא התרחקנו, כל אחת במקום אחר, חברים חדשים, יציאות שונות 
מאז הספקנו להשתחרר, לטייל, להחליף חבורות, ואני גם עברתי לגור בעיר אחרת


 


לפני כמה חודשים נודע לי שאחת הבנות מתחתנת,


מהפעם האחרונה שראיתי אותה עברה כמעט שנה וגם אז זה היה בחתונה של חברה אחרת,


בהתחלה הייתי ממש שמחה, רציתי לראות את כולן


ככל שהחודשים עברו ההתרגשות פחתה וחשיבת העלות תועלת נכנסה לעניין


 


אם אני באמת רוצה לראות את החברות שלי לשעבר אני יכולה לקבוע איתן בכל יום אחר מחוץ לכותלי אולם האירועים,


ללכת לחתונה כי לא נעים לי זה לא תירוץ מספיק חזק.


 


בשבוע שעבר נפגשתי עם חברות, אחת מהן הייתה חברה קרובה יותר של המתחתנת ויצא לי להגיד לה שאני אשמח מאוד אם אני לא אקבל הזמנה
החתונה בשבוע הבא ועדיין לא כל ההזמנות חולקו ולא ידעתי איפה אני עומדת,


אתמול הצקתי לחברה שלי כדי לדעת אם היא קיבלה עדכונים- היא אמרה שהמתחתנת רוצה לקבוע איתה כדי להעביר לה את ההזמנות,


אז חידדתי את ההערה הקטנה שאני לא אפגע ואפילו ירווח לי אם אני אפול מרשימת המוזמנים.


 


בערך ב22:00 בלילה קיבלתי ממנה הודעה "תגידי לי תודה, השגתי לך פטור מהחתונה"


אחח אנחת הרווחה


התחושה הזאת שהיא לא צריכה להזמין אותי כי לא נעים לה ואני לא צריכה להגיע כי לא נעים לי מינוס 350 שקל שגם ככה אין לי בכיס.


 


בינתיים חתונה אחת התבטלה לי אבל הספקתי לקבל כבר הזמנה אחרת במקומה, לפחות אליה אני הולכת ברצון ובשמחה :)


 


 


 


 

נכתב על ידי secret smile 25 , 30/4/2013 10:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בין חום לקור


עונות מעבר אבל לא כמו שמן הן לא עוברות (טוב הן כן, אבל לוקח להן הרבה זמן)

יום חם ואז גשום, אחריו קצת פושר ואז אובך, ממש כמו במתמטיקה כשמחברים פלוס ומינוס, המינוס הוא החזק שמשתלט על התוצאה.

המינוס הזה כרוך אצלי בתגובות מעבר:
שיעול, נזלת, עיניים אדומות ושורפות, כאבי גרון, יובש וכל העולה על הדעת.

 

זאת האלרגיה ואיתה גם הצטננות שגרתית בגלל כל הבלבול.

גליל ורוד של נייר טואלט מעוטר בכלבלבים כבר מצא את סופו היום והשני כבר בדרך.

 

אלוהים שלי רצית שתדע,

שזה לא חלום שחלמתי בלילה במיטה -

 

המלאכה מרובה והזמן קצר,

בבקשה תגבש לעצמך אג'נדה ברורה לגבי מצב הרוח ומזג האוויר.

למען כל אנשי העולם שידעו אם הגיע הזמן להסתיר את בגדי החורף אי שם למעלה בארון ובמקומם לאוורר את השמלות, הגופיות, השמחה ובגדי הים.

 

 

אלוהים שלי תרמוז לי איזה קיץ הולך להיות

 

 

 

 

נכתב על ידי secret smile 25 , 27/4/2013 00:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל חודש וההתמכרות הרגעית שלו


בשנה האחרונה אימצתי לחיקי את נפלאות הVOD,

תמיד ידעתי כמה הוא נפלא ותמיד שם בשבילי כשאין מה לעשות או כשיש המון מה לעשות אבל מעדיפים שלא.

עד שלא חוויתי נדודי שינה ושאר תופעות הקשורות לשינויים בשעון הביולוגי, לא הערכתי עד כמה הוא כאן בשבילי.

 

לקראת חצות או אפילו אחרי והנה הוא נחשף במלוא הדרו:
תוכניות שכבר שודרו היום ולא הספקתי לראות בשעת השידור, סדרות קומדיה, דרמה, אקשן - הכל שם והרבה בחינם.
כל תקופה והגילויים שלה:
נחשפתי לאנטומיה של גריי, התמכרתי וגמעתי עונה אחר עונה.
ואם יוצרת האנטומיה יצרה סדרת בת, בוודאי שנעקוב גם אחריה - והרי לכם עוד אושר צרוף בצורת מרפאה פרטית.

 

כשלא רציתי להיות מחוייבת לקו עלילה ורק שאפתי להירדם עם המוצץ (כלומר הטלוויזיה) בחרתי בcsi, האוס או סתם קומדיה זמינה.

 

והנה הסדרות התעדכנו ונוספו חומרים חדשים: דקסטר, בית הקלפים, האישה הטובה
מאגר אינסופי של שעות על גבי שעות, דמויות ועלילות שזמין רק בשבילי. 

התמכרות, בריחה מהמציאות או סתם סידור עצמי של לוח שידורים?

 

כל התשובות נכונות!

בעיקר מנוחה אחרי יום ארוך וחטאים קטנים לקראת הלילה ומחר

נכתב על ידי secret smile 25 , 23/4/2013 15:35  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יהיה לך קל


ברגעים של חוסר אונים מול המקלדת אחרי נסיונות וחצאי נסיונות לסיים עבודות ולנסות לעמוד בקצב,


אני חייבת להודות שזה די משעשע להיתקל בכזה סרטון:







נכתב על ידי secret smile 25 , 22/4/2013 23:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מספרים


03:00 היא השעה הממוצעת שבה אני נרדמת בזמן האחרון
08:05 היא השעה שבדרך כלל אני יוצאת מהמיטה (מיד אחרי מבזק החדשות ותחזית מזג האוויר של תוכנית הבוקר)

1 כוס תה אני שותה לפני שאני יוצאת מהבית
10:00 זו השעה שבה מתחיל היום באוניברסיטה
6 שעות בממוצע  ביום העיניים שלי מרדצות מול המסך בלימודים, בשעות הנותרת האצבעות שלי מספיקות לעמוד בקצב הדיבור של המרצים

17:30/17:45 זו השעה שהוא בדרך כלל מסתיים וכל שאר המשימות מתחילות

 

 

4 זה מספר העבודות להגשה שיש לי על הראש, עשיתי כמעט 1.5 מתוכן

@!#$#@% הם מספר המאמרים שצריך לקרוא לשבוע הבא, איבדתי כבר ספירה עם כל המסביב- 28 עמודים יש לי לקרוא למאמר שאני כן יודעת שצריך

8 היא מידת העייפות והעצלנות הנוכחית 

3 מתאר את מידת הבלאגן שיש לי בחדר וגם קצת בראש

5 משימות הטלתי על עצמי להיום, טרם סיימתי בשלמות אפילו 1 מהן

 

השמועה אומרת שכאן למעלה יש כבר 141 מילים

 

 

 

 

נכתב על ידי secret smile 25 , 20/4/2013 16:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר חוזרים


השגרה מתדפקת לי על הדלת,

מזל שעוד שניה הסופ"ש מגיע!

 

נכתב על ידי secret smile 25 , 16/4/2013 22:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

150

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsecret smile 25 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על secret smile 25 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)