לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

רק לפרוק

-כי אני צריכה לכתוב. כמו לדבר עם מי שיודע עלי הכל, וזה הרבה. כי התגעגעתי לזה, ואולי גם לאלה ששומעים. כי אני סבך של מחשבות, והכתיבה פורמת אותן חוט אחר חוט. אפילו שכבר איני ילדה (כמו שהייתי כאן בעבר), הילדה שבי תמיד נשארת, צפופה בתוך ערימה של זכרונות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2013

מילה על רצח רבין -


אין לי חשק להרחיב עליו שוב, אני מבכה אותו מאז הייתי בת 13 והערב ההוא זכור לי היטב, אבל יש כאן הרבה ילדים שצריך לחנך אותם מי היה רבין. ולכן קבלו:

"


עצוב וחמור. עד היום עושים לו דלגיטימציה, כחלק מהשתקת השמאל בארץ. ביבי
הוא בדיוק האיש שהיה מוכר גם את אמא שלו בשביל להיות רה"מ, וקל וחומר
להסית נגד יריב פוליטי.



אנשים שוכחים מי היה רבין, שחצי עם עמד מאחוריו ובחר בו, והאמין שבזכותו
יהיה פה עולם אחר. המצב הונצח אחרי הירצחו, ואת הנזקים של הכיבוש אנו
מרגישים עד היום.

 

ומה שבאמת מרגיז, זה היחס כאן בין אדם לאדם - אנשים שוכחים שרבין היה בן
אדם. מנהיג, איש שדאג לעמו ואהב אותו. אפשר להתווכח על דרכו, אבל אי אפשר
למכור את כבודו ולהצדיק את הרצח בשם חילוקי דיעות פוליטיים כאלה ואחרים.



הרצח, ומה שבא אחריו, הוכיחו שאנחנו עם לאומני, קיצוני ופרימיטיב, שלא מגיעה לו מציאות טובה יותר, כנראה.



"




 

 

ועוד משהו:

 

 

 

 

ועל מי שהוא היה -

 

 

 

 

 

נכתב על ידי מישהי 1 , 19/10/2013 14:25  
הקטע משוייך לנושא החם: 18 שנה לרצח רבין
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  מישהי 1

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהי 1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהי 1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)