לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

רק לפרוק

-כי אני צריכה לכתוב. כמו לדבר עם מי שיודע עלי הכל, וזה הרבה. כי התגעגעתי לזה, ואולי גם לאלה ששומעים. כי אני סבך של מחשבות, והכתיבה פורמת אותן חוט אחר חוט. אפילו שכבר איני ילדה (כמו שהייתי כאן בעבר), הילדה שבי תמיד נשארת, צפופה בתוך ערימה של זכרונות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2016

דמעות


ותמיד כשהן באות, אני שמחה בהן.


 


כי כ"כ נדירות. וכ"כ טוב להרגיש.


 


פתחתי עיתון. השואה חזרה במילים כתובות.


 


בסיפורים. 


 


מגיע לי שלא אעבור יום שואה אחד בדילוג מוחלט על הכאב 


 


הלאומי


 


כי במקרה הזה


(כמו שקורה רבות לאנשים בשבוע הזה,  


שלפני יום העצמאות...)


 


הלאומי הוא גם אישי.


 


מגיע להם שאכאב אותם


 


מגיע לי קצת לחזור למוסר


 


ושוב, 


 


( להידהם כל פעם מחדש מעוצמת הטבע האנושי האכזר ומיכולת ההדחקה שלו


 


ומהזיכרון )


 


להרגיש.

נכתב על ידי מישהי 1 , 6/5/2016 15:44  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה תשע"ו
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  מישהי 1

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למישהי 1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מישהי 1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)