לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשקושי פילוסופיה נכחדת


הכל נראה תמיד טוב יותר בשחור לבן. לא רק תמונות יצירתיות, אם באמת היה טוב ובאמת היה רע - מטרת החיים הייתה נוצרת ביחד איתנו.

Avatarכינוי:  Faust

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

#59 - מרגיז, מרגיז מאוד...


אני לא מבין למה מאוד קשה לבני אדם לשמור על אינטימיות ופרטיות, על שלהם עצמם, ושל אחרים. או על נוחות בסיסית של אחרים. 

האמת שבעברי לא הייתי בנאדם אינטימי ופרטי בכלל. לא היו לי סודות של ממש, אפילו המלוכלכים שבהם סופרו בקדחנות על ידיי. אהבתי לשתף את מכריי וחבריי בחוויות שלי, שבדר''כ עברו הלאה, ויצרו סיטואציה חברתית לא נעימה במיוחד. אני זוכר שהתבכיינתי על זה ביני לבין עצמי באיזשהו שלב, אבל כשהתנתקתי מהון החברים שלי - התחלתי להיות בנאדם מאוד מאוד פרטי. אני לא מדבר על פרטיות המגע, גם עליה פסחתי אינספור פעמים, אלא על כל הדברים האינטימיים והפרטיים שהם. ברגע שנואשתי מעט מבני האדם, נאבדה לה פתיחות הלב הבלתי מרוסנת שלי. הפכתי לבנאדם אישי מאוד, קנאי מאוד לדברים שהם שלי. ולמנומס. אנשים לא מנומסים, לא נעימים, ובעיקר חושבים שהכל מגיע להם. מתארים ככה את הישראלי הטיפוסי, אבל אני לא נמלא תקוות לגבי העולם, פן אתאכזב והחלום הורוד שלי לחיות בסביבה סה"כ נעימה יתנפץ לחלוטין. 

אני לא מבין כמה פעולות פופולריות שהן, ברובן אני נתקל ביומיום המשעמם למדי שלי. הם מוסיפים קצת פלפל לחיים שלי, כי זה נחמד שיש לי על מה להתעבן, אבל יש לי כבר את העיתון, ככה שהם באמת יכולים להימנע מדברים אלו. 

 

10. מטיילים עם הכלבים שלהם. סתם, האמת שלטייל עם הכלב זה בסדר גמור, אבל אני לא רואה סיבה שהקקי שלו יישאר ציבורי. וגם כאלו שטורחים ומנקים אותו, למה אתם נותנים לכלב שלכם לחרבן ממש כמה ס''מ מאנשים אחרים? זה לא נעים.

9. זורקים אוכל. מבחינתי אוכל זה דבר יותר פרטי מסקס. אני חושב ששאריות הפיצה או הסנדוויץ', או הפסטה (למה יש פסטה ברחוב?) או אפילו המרק (???) הם עניין לגמרי שלכם ושל האשפה שלכם.

8. רואים סרטונים ביוטיוב בשש וחצי בבוקר, ברכבת, בלי אוזניות. תשמרו את העניין לעצמם, אין לי שום עניין באף מוסיקת פופ-רוק פופולרית - אנא מכם, שימו אוזניות.

7. לצחוק בקול רם מדי. לצחוק זה ממש פרטי. זה נחמד לשמוע חבורת תיכוניסטים צוחקים, אבל לא כשאני נמצא בקרון מס' 2 והם בקרון מס' 8. 

6. לשים את הקינוחים של האף בחלל הזה של הנייר טואלט. זה רעיון נחמד עד לפח הבא, אבל יש פח ליד, אז למה להוציא את הגליל המלא ביהלומים הנוזליים שלך? 
5. להצטלם כמו בהמה. תצטלמי כמו בהמה בבית, תעלי את זה לחברים שלך. אני לא מבין למה להצטלם כמו בהמה, ולהפריע לרחוב שלם לעבור, כי לא נעים לך לנאוץ מבטים.

4. להיות עם לפטופ בבית קפה, ולמתוח את הכבל של הסוללה באמצע המקום, כמו סרט שראש העיר צריך לגזור (באמת עושים את זה?). ואז אתה נוגע כבל הזה בטעות, והוא כועס ואומר לך להיזהר. למה לא התיישבת במקום שקרוב לשקע?! 

3. לתת לילדים שלך להגיע לכל מקום. הם זורקים צ'יפסים, שופכים קטשופ, או מסתכלים עלי בעיניים מתוקות ולא מובנות, ואני לא בטוח אם הילד נאבד או לא. 

2. להתלונן על ההנהלה לאנשי שירות מסכנים חסרי כוח והשפעה, או ללקוחות שליד. אין סיבה שלא תשמרו את זה לעצמכם, ואם זה ממש מפריע, תלכו להנהלה.

1. לאכול. יש לזה ריח, רעש, ואפשר לראות את זה. זה אינטימי יותר מהכל. אני לא אוהב לראות אנשים אוכלים. בעיקר פלאפל עם טחינה. 

 

אני קצת עמוס בזמן האחרון, נפגשתי עם חברי ילדות במשך השבוע, כך שאני לא יכול לכתוב הרבה. 

תמיד טענתי שהחברים שלי יהרסו לי את היצירה. ממ. 

 

 

נכתב על ידי Faust , 1/8/2013 09:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFaust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Faust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)