לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשקושי פילוסופיה נכחדת


הכל נראה תמיד טוב יותר בשחור לבן. לא רק תמונות יצירתיות, אם באמת היה טוב ובאמת היה רע - מטרת החיים הייתה נוצרת ביחד איתנו.

Avatarכינוי:  Faust

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

#66 - למה מעניין אתכם סקס?


לא, ברצינות, כי אמנם היו תקופות שעניין אותי סקס, אבל שכחתי מה התחושה לחלוטין. כלומר, כן, אני יכול להבין להימשך לאדם כזה או אחר, אני יכול להבין לחייך בטיפשות כי אתה נמשך לאדם כזה או אחר, אני מבין תשוקה ואינטימיות בין בני זוג, אבל אני לא מבין את ההתעסקות בסקס. 

כל עוד הסקס לא מוגדר, בוא נהיה קצת גייז, "עשיית אהבה", איזושהי מערכת טבעית אינטימית שמראה על אהבה, על התאחדות, ובתכלס על צאצאים, שזה הדבר הקסום ביותר אפילו אם אנחנו לא באמת חושבים על זה. אני גם יכול לראות בפורנו משחרר ומנתק, ובאופן כולל, אפילו מסקרן למדי. גם אחרי שעברנו את הקסטה של ההורים בכיתה ד'. 

אבל איפה העניין בכל השאר? לחשוב על סקס, לדבר על סקס, לרדוף לעשות סקס, וזאת הרולטה של חיי רבים מדי. 

 

סקס נראה לי טיפשי. הוא לא אינטליגנטי, הוא רפטטיבי, והוא הנורה הראשונה להיריון לא רצוי, באופן טבעי למדי. באופן האישי ביותר, אני גם לא יכול להבין איך אתה מצליח לגעת באדם שאתה לא מכיר. מאיפה אתה יודע במה הוא נגע? מאיפה אתה יודע מה יש לו, ואיפה הוא היה? אמנם נהייתי מעט אוסידיסט, אבל תמיד הרתיעה אותי המחשבה על מחלות, או חוסר הגיינה פשוט. 

מאיפה התשוקה? אני לא מבין איך אפשר להסתכל על בנאדם, ולחשוק בו. "שפת הגוף שלו מושכת", אבל מה מעבר לכאן? איך אפשר להינות מסקס עם בנאדם שהוא לא יותר מחביב האל בענייני יופי ואופנה, ויש לו שפת גוף מושכת. מאיפה לעזאזל תדעו עד כמה מושא תשוקתכם החדש מושך באמת על הטיפשות המוגזמת שלו, חוסר הקליטה חסר החינניות, והמנהג שלו לשרוף חתולים בשבתות, לעשות דווקא לדתיים. איפה הוא מושך עכשיו? איך אפשר להימשך לאדם, עד כדי שעה-שעתיים של התמזמזות, התלטפות והזדיינות, בשביל אדם לא מוכר. כלומר, לא התקשורת היא שמציתה את לב האדם המודרני? שחושק באדם זה או אחר בגלל התחושה שהוא נותן לך על היותו הוא עצמו, מתוך הבחירות שלו להתנהל ולהגיב בדרכו המיוחדת שלו.

 

שלא תבינו אותי לא נכון, אני לא מתנזר. בבקשה, תזדיינו. תזדיינו כמו חיות, תזדיינו בינכם לבין עצמכם. אין סיבה שתמנעו מעצמכם את ההנאה שלכם, אפילו אם היא עדיין לא הוצאה לחלוטין מגדר הטאבו. לעולם לא המלצתי לאף אחד לאנוס אחד את השני, אבל גם לא למנוע את הרצוי, ובדר''כ המצוי מאוד. 

אבל, עם כל האידיאולוגיה המודרנית שלי לגבי התגוששות אחד בשני, אני לא רואה את העניין בזה. זה כאב ראש חברתי - מי זיין, ומי בתול, ומי זונה, ומי גבר, כי הוא שבר לבחורה הזאת את הלב, אבל לפני זה, הוא הספיק לזיין אותה. ואז בחורות לא מתקרבות לבחורים, ואז הלביאות האמיצות הן זונות מושפלות מזונות, כי הן עושות סקס להנאה ולא בשביל כסף. מגעילות.

 

מה אתה לומד מסקס? באמת, איך אתה מתפתח מסקס? אולי נהייתי חננה מדי, אבל אני כן נהנה מהסקס עם חברה שלי. הוא מדהים, הוא מלא מהכל, אבל הוא מגיע מתוך הכרה מלאה ואהבה מלאה. לא מתוך - מתוך מה? הורמונים טבעיים? התמכרות לתחושה? רדיפה אחרי אינטימיות כי אין לכם? למה מעניין אתכם סקס לעזאזל? 

 

לדבר על סקס משעמם אותי, כמו שרוב הסטוצים שיעממו אותי, כמו שרוב ההתעסקות הזאת שיעממה אותי. 

סקס נראה לי אישי, ואם לא אישי, אז טריויאלי. ומה לעזאזל יש להתלהב מטריויאלי?

 

נכתב על ידי Faust , 16/9/2013 09:26  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFaust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Faust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)