לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשקושי פילוסופיה נכחדת


הכל נראה תמיד טוב יותר בשחור לבן. לא רק תמונות יצירתיות, אם באמת היה טוב ובאמת היה רע - מטרת החיים הייתה נוצרת ביחד איתנו.

Avatarכינוי:  Faust

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2013

#81 - ושוב, שטח כמול דם.


אני לא מבין, באמת פשוט לא מבין את ההיגיון.

אתם משחררים רוצחים צמאי דם ורוויי שנאה. אחרי שהזנחתם ושכחתם את נפגעי האיבה והטרור, אתם מרסקים אותם עד הסוף כשאתם משחררים את מי שרצח את יקיריהם. אם היה סיכוי לשלום - כן. בהחלט. לפעמים המציאות קשה וכואבת, וההחלטה הנכונה ביותר לעיתים היא בדיוק החלטה שכזאת. 

אבל לבנות בשטחים? זה אני כל כך מטומטם שלא מבין היגיון מה הוא, או שמא באמת אין היגיון בממשלה? 

בנט צועק וצורח, עם הבית היהודי היקר שלו, שאני בכלל לא מבין את הקטע שלהם עד הסוף. הם נראים לי בעיקר שונאים. שונאים חרדים, שונאים ערבים, שונאים את הממשלה, רק את השטחים שלהם הם אוהבים. 

איפה ישימו להם מדינה אם תבנו על השטחים שמיועדים להם? ועוד יותר, אם המו''מ באמת יצליח, יש את האפשרות שבתוקף החוק, אנחנו ככובשים של שטחים ביו"ש, נצטרך לתת להם את כל מה שנמצא מעבר לקו הירוק. אז אתם בונים שם. זה נחמד. 

אז מה השיטה שלכם? לחזור למקורות שיטת ההתיישבות? לבנות בכל מקום שיש, להוכיח שאנחנו שם ושייתנו לנו את השטחים האלו? אני חושב שהעולם כבר קלט את השיטה, הערבים קלטו את השיטה, כולם קלטו את השיטה. 

אז מה? פחד לוותר על השטחים? הפחד לוותר על הכל ולתת לערבים לנצח? זה הגיוני, עם כל אנשי העולם הגדול שנמצאים כרגע בכנסת, שמשום מה צריכים כל הזמן לקחת כדורי ויאגרה בשביל להעמיד לעצמם את הזין. הם נלחמים באגרופים בכל מה שקצת שונה מהם, ללא היגיון וללא סדר. והם נוטים לתמוך דווקא באלימים והקיצוניים. 

הכרתי פעם מישהי מהשטחים. היא הייתה ילדה נחמדה. היא הייתה אמנם ימנית, כמו ההורים שלה שעברו לשטחים, אבל היא הייתה בעד שלום, ויכלה להבין למה אנחנו צריכים לתת שטחים בעד שלום. היא לא הבינה למה המדינה לא מטפלת כראוי באנשים שביתם נלקח מהם כחלק מהסכם השלום, וזוהי חשיבה הגיונית לחלוטין. אבל לצעוק "השטחים שלנו השטחים שלנו!", לעשות פעולות תגי מחיר, לא להתפשר על שום דבר ודבר, ופשוט להפוך לביריונים של המדינה לא נראה לי כדבר שצריך לוותר לו. אבל הממשלה, ואני לא מדבר על בנט חובב השטחים, מתקפלת. כמו שהיא מתקפלת בפני כל אחד. החרדים, המחרימים, המתנחלים. כולם. הממשלה מצויינת בלהתקפל, ואין לה אף הליך מחשבה. תחוקקו חוק, תעשו חוקה, תעשו סדר בשיטה שלכם. 

אריאל שרון הביא שטחים. ועכשיו אנחנו מביאים מחבלים אבל בונים בשטחים. ראש הממשלה הבא יפסיק להביא להם מחבלים ויביא להם את יחידות הדיור החדשות? כשאין סדר ויש היסטריה ובליעת כדורי ויאגרה המדינה לא תתפקד, העם יתפלג ומו''מ, בעיקר עם שותף כמו העם הפלסתינאי, יפול. ואז גם אין שטחים, גם יש רוצחים שמסתובבים בחוץ, גם גרמתם למאות אנשים לדמם מחדש, וגם אין הסכם שלום. מצויין. 

 

נכתב על ידי Faust , 31/10/2013 10:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFaust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Faust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)