לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשקושי פילוסופיה נכחדת


הכל נראה תמיד טוב יותר בשחור לבן. לא רק תמונות יצירתיות, אם באמת היה טוב ובאמת היה רע - מטרת החיים הייתה נוצרת ביחד איתנו.

Avatarכינוי:  Faust

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

שר הטבעות


אני במסע השלמת פערים עם החברה האנושית, אז אני קוראת כל מיני דברים ש''חייבים לקרוא''. כולם מקשקשים על שיר של אש ושל קרח אז קראתי את הספר הראשון, ומאוד נהניתי, לכן הפסקתי לקרוא בשביל לנסות להאריך את הסדרה כמה שיותר. החבר המקסים והמשכיל שלי הזדעזע, וכשלקחתי את שר הטבעות הוא אמר לי בפירוש שאת שר הטבעות קוראים ברצף, "לא כמו שאת תמיד עושה והורסת את הסדרה". כמובן שהכל היה בחוש הומור, אבל לקחתי את עצתו ללבי, ולקחתי את כל שלושת הספרים מהספרייה. 

 

אני אוהבת את ההוביטים והעולם מקסים ושופע, ובכל זאת - כל מי שתמיד אמר לי שמאוד קשה לקרוא את טולקין בגלל שהוא מתעכב על פרח במשך חצי עמוד טעה. לא היה עד כה תיאור פרח אחד, באמת שאפילו לא אחד, אבל לטולקין יש אכן אובססית תיאור; היא פשוט אחרת.
הוא כל הזמן מתאר גבעות. יש כל הזמן גבעות. הוא לא מדלג על כלום ומפרט כל העולה על דעתו של איש אשכולות מן המניין: מה צבע הגבעות, מה גובה הגבעות, מה יש על הגבעות, מה יש מתחת לגבעות, איפה הגבעות נמצאות ביחס לשמש, ולכוכבים, ולירח, ולהיסטוריה, ולגבעות נוספות. גבעות גבעות גבעות. הספר הזה הוא ארבעים אחוז עלילה, עשרה אחוז שירים וחמישים אחוז גבעות

בלי שום קשר לכך שלקחתי את שלושת הספרים - אני רוצה לסיים את ספרי הגבעות וההוביטים האלו ברצף, ואז לראות את הסרטים, ולראות כמה זמן במה נתנו שם לגבעות. 

נכתב על ידי Faust , 24/3/2014 17:28  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFaust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Faust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)