לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קשקושי פילוסופיה נכחדת


הכל נראה תמיד טוב יותר בשחור לבן. לא רק תמונות יצירתיות, אם באמת היה טוב ובאמת היה רע - מטרת החיים הייתה נוצרת ביחד איתנו.

Avatarכינוי:  Faust

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

ספארי, כפי שהבטחתי


אני לא מהאנשים שאוהבים לצלם, ועוד יותר אני לא מהאנשים שאוהבים להראות את התמונות שהם מצלמים, אבל מדובר בחיות וקשה לי שלא לשתף.
חוץ מזה, אני קצת עמומה מילולית בזמן האחרון, אין לי פנאי עם עצמי ליותר מכמה משפטים. במצב שכזה - חיות זה מצויין!
* עבר סינון, אבל לא דילגתי כמעט על אף חיה שצולמה!
* חלק צולמו בטלפון, כי הסתבר שלהטעין סוללות לילה שלם זה לא מספיק בשביל צילום של שעתיים. 
פינת ליטוף

נולדו עיזות קטנות!

 

 

אחד מהעיזות החדשות ישנה.

 

 

הפעם עיזה בוגרת.

 

 

קופים
ויהיו הרבה כאלו, כי יש לי המון אהבה לחיות המרתקות האלו. אני לא מבדילה בין כולם, אבל נו, קופים. 

הוא התכופף והייתי חייבת לתעד את הרגע.
ההבעה החושבת הכי מטומטמת שיצא לי לראות לפחות בחודשים האחרונים. 
הם שיחקו, לא אנסו אחד את השני!
סשן אבא בבון חתיך.




קופיף עמוק שכמותך.
אחרי שהוא לא מצא שם יותר מדי הוא הלך לישון. 
השימפנזה הם אחת החיות האהובות עלי. עזבו את זה שכל תנועה ומבט שלהם אנושיים משהו, אפשר להבין אותם בדרך שונה לחלוטין ממה שאנחנו מבינים את שאר החיות.
(זו הייתה רחוקה נורא)

תמונה אנושית לחלוטין. 
מדגסקר!!

עופות לכל מיניהם
אני לא מוצלחת כל כך בעופות, ולמען האמת הם די אלימים וזה מפחיד אותי כי נותנים להם להסתובב חופשי, אבל בכל זאת הייתי חייבת לצלם כמה מהם.
עצוב מאוד מאוד. הם התלטפו בצורה היסטרית.


בדיוק עפה לה עוד ציפור.





אני לא מחבבת ברבורים בכלל בכלל, הם ממש אלימים. אבל הוא התקרב ממש, אז הייתי חייבת לתת לו את דקת התהילה שלו.

עופות לילה
ינשוף הוא חיה מרתקת, תמיד הייתה לי חיבה לחיות שנאמנות אחת לשנייה. 

איזה זוג מוזרים.
הוא יצא לי מטושטש, אבל משהו בו גורם לי בכל זאת לעלות תמונות שלו לכאן.

פינגווינים (לא סתם הפרדתי אותם מהשאר, יש המון מהם!)






מסכן, חם לו )-:



פשוט התאהבתי בהם. 


מעופפים נוספים - חמודים יותר מאי פעם
אפילו שאני לא בקטע של חמוד, תסתכלו עליהם. 



זוחלים - החיות המרתקות בעולם (לפחות בשבילי)
תמיד הייתה לי משיכה עזה לדעת יותר ויותר על זוחלים. כולם, ללא יוצאים מהכלל. 
אלגטורים יפהפיים ועצלנים במיוחד:








וגם קצת צבים:
צב היבשה הפעלתן ביותר:
קצת בעלי פרסה למיניהם


 
הוא נראה כל כך עצוב עם הדמעה המצויירת הזו. 

השמנמנים של עולם החי

החיה השמחה בעולם בערך.


חיית כיס נחמדה




דובונים


בקושי רואים, אבל הם מתחבקים.
מיאוז תמיד יהיו מיאוז
הבעה רצינית וקשוחה:
ובכל זאת, גם הענקי האלו הם בסה"כ מיאוז.




ולסיום - אוגר ענק!!! 
קוראים לזה קפיברה, וזה הזוי.

מקווה שנהניתם, סופ"ש מקסים וחי במיוחד לכולנו. D-:
נכתב על ידי Faust , 25/4/2014 18:10  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



17,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , פילוסופיית חיים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFaust אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Faust ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)